فتنه‌گران از غرب تبعیت می‌کنند

س, 12/03/1389 - 10:30
فتنه‌گران از غرب تبعیت می‌کنند

حضرت آیت الله نوری همدانی، غرب زدگی را یک نقص بزرگ دانشته و گفتند: فتنه‌گران با تبعیت از غرب در روز 15 بهمن دست به آشوب و اغتشاش زدند.  

 

 

 

معظم‌له، امروز در دیدار با جمعی از کارکنان حفاظت هواپیمایی سپاه کشور ضمن تبریک فرارسیدن دو عید بزرگ جهان اسلام، به جایگاه هدایت انسان‌ها اشاره کرده و افزودند: نبوت و امامت  دو اصل از اصول دین می‌باشد و با پیروی از این دو، راه رستگاری فراهم می‌شود.

ایشان حکومت پیامبر اکرم‌(ص) را جهانی دانسته و ادامه دادند: حکومت نبی‌اکرم‌(ص) بر اساس نیت پاک و اراده آهنین الهی بنا گردید و این نور نه تنها هرگز خاموش نخواهد شد، بلکه روزی تمام جهان را فرا خواهد گرفت.

این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود، هفته وحدت را مد نظر قرار داد و با معرفی قرآن به عنوان محور وحدت، افزودند: علت انحطاط بسیاری از مسلمانان، دوری از عمل به قرآن است؛ چرا که در تمام اعصار نقطه اتحاد قلوب مسلمانان حول محور قرآن بوده است.

ایشان، علت عقب‌ماندگی مسلمانان را مورد توجه قرار داده و خاطرنشان کردند: علت عقب‌ماندگی مسلمانان عمل نکردن به معارف قرآن است، حال این که اسلام از ابتدا پیشرفت‌های قابل توجه‌ای داشته است.

* مسلمانان بیدار شده‌اند

حضرت آیت الله نوری‌همدانی در ادامه سخنان خود، بیداری مسلمانان جهان را به خاطر وجود نعمت بزرگ انقلاب اسلامی دانسته و یادآور شدند: امروز مسلمانان جهان بیدار شده‌اند و زیر سلطه کسی قرار نمی‌گیرند و الگوی آنها در این زمینه جمهوری اسلامی می‌باشد.

معظم‌له با اشاره به ضرورت وحدت جهان اسلام، گفتند: رمز اتحاد مسلمانان قرار گرفتن زیر سایه درخت وحدت و عمل به قرآن است.

* رسیدن به استقلال تنها از طریق جهاد میسر است

ایشان، مسیر رسیدن به عزت را مدنظر قرار داد و گفتند: راه آزادی، عزت و استقلال جز از طریق جهاد میسر نیست و امروز انقلاب‌های کشورهای یمن، بحرین، الجزایر، مصر، کویت، لیبی برخواسته از این تفکر هستند.

حضرت آیت الله نوری‌همدانی، انقلاب اسلامی را دژ محکم و نفوذ ناپذیر دانسته و ادامه دادند: امروز پرچمدار آزادگی آیت‌الله‌العظمی ‌خامنه‌ای است و مسلمانان تا زمانی که حول محور ولایت فقیه و قرآن باشند، هرگز گزندی به آنها نمی‌رسد.

حضرت آیت الله نوری همدانی، غرب زدگی را یک نقص بزرگ دانسته و گفتند: فتنه‌گران با تبعیت از غرب در روز 15 بهمن دست به آشوب و اغتشاش زدند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.