برنامه های مهم و محوری بسیج طلاب استان سیستان وبلوچستان در دهه مبارک فجر

د, 11/11/1389 - 11:17
برنامه های مهم و محوری بسیج طلاب استان سیستان وبلوچستان در دهه مبارک فجر

حجت الاسلام والمسلمین فرمانی:روحانیون و طلاب بسیجی در مدارس و مراکز علمی در دهه مبارک فجر حضور پررنگی دارند.

به گزارش خبرنگار سلمان نیوز،مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان با تبریک گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت:ثبت نظام جمهوری اسلامی ایران در عالم هستی به عنوان الگویی از حکومت الهی و معنوی امامان و پیامبران بود که همه ناخالصی ها و علف های هرز را از سر راه خود بر می دارد و روز به روز بر عظمت و اقتدار این نظام افزوده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عقیل فرمانی با اشاره به فتنه سال 88 و شکست فتنه گران گفت:مهمترین رکن اصلی انقلاب مقام عظمای ولایت و هدف دشمنان می باشد که به لطف خدا و هوشیاری ملت ولایتمدار و بسیجیان بصیر هر روز عزت و اقتدار ولایت و سپاه و بسیج بیشتر شده است و سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در این راستا بیش از 10 عنوان برنامه در طول دهه مبارک فجر اجرا می کند.

وی بیان کرد:اعزام طلاب و روحانیون بسیجی شیعه و سنی به مدارس جهت بازخوانی ریشه های انقلاب و بیان آسیب های آن،برگزاری مسابقه کتابخوانی در سطح پایگاه های بسیج طلاب،فراخوان مقاله نویسی با موضوع آسیب شناسی معنوی انقلاب اسلامی،برگزاری کارگاه وهابیت شناسی ویژه طلاب شیعه و سنی ،نشست های سیاسی ویژه طلاب و روحانیون جوان،افتتاح چندین پایگاه بسیج طلاب در سطح استان را از مهمترین برنامه های این سازمان عنوان کرد.

وی چاپ بنر و پوستر ویژه ایام الله دهه فجر،ارسال پیامک در راستای روشنگری و فتنه شناسی به طلاب و بسیجیان استان،برگزاری سلسه مباحث شناخت خواص خطر ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایت نذیر،دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ،سر کشی و دیدار از خانواده معظم شهدای روحانی،تشویق و تجلیل از روحانیون و بسیجیان ایثارگر و جانباز و... را نیز از دیگر برنامه های قابل اجرا در این ایام الله برشمرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.