استقبال گسترده مردم سنندج از نماینده جدید ولی‌فقیه

ش, 11/02/1389 - 12:52
استقبال گسترده مردم سنندج از نماینده جدید ولی‌فقیه

صبح امروز صدها تن از مردم سنندج و علمای منطقه غرب کشور جهت استقبال از نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان رفتند. 

 

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی که به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از سوی مقام معظم رهبری منصوب شده اند، دقایقی پیش به همراه رییس دفتر رهبر معظم انقلاب وارد شهر سنندج شدند.

بنا بر این گزارش صدها تن از مردم سنندج و علمای منطقه غرب کشور که در میدان آزادی این شهر تجمع کرده‌ بودند از نماینده ولی‌فقیه تا میدان انقلاب استقبال کردند.

نصب پلاکاردهای تبریک و خیر مقدم در سطح شهر سنندج از سوی مردم و در دست داشتن تصاویری از مقام‌معظم‌رهبری و حضرت امام‌(ره) از سوی آنان که همراه با سر دادن شعار «صل‌علی‌محمد یاور رهبر آمد» بود، به خوبی حاکی از عشق و علاقه فراوان مردم این خطه به مقام‌معظم‌رهبری می باشد.

خاطرنشان می‌شود، مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بعد از ظهر امروز با حضور علما و استانداران استان‌های کردستان ، آذربایجان غربی ،کرمانشاه و مسئولان کشوری و لشکری و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام‌معظم‌رهبری و چند تن از ائمه جمعه اهل سنت و شیعه در سالن امام خمینی‌(ره) شهر سنندج برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.