آیت الله محمد رضا ناصری: استكبار جهانی باورهاي ديني و معنويت جوانان را هدف گرفته است

ش, 11/02/1389 - 09:33
آیت الله محمد رضا ناصری: استكبار جهانی باورهاي ديني و معنويت جوانان را هدف گرفته است

آیت الله محمد رضا ناصری گفت: استكبار جهاني با جنگ نرم و فعال كردن شبكه‌هاي ماهواره‌اي و اينترنتي باورهاي ديني و معنويت جوانان را هدف گرفته تا با القاي الگوها و مدل‌هاي غربي آنها را از مسر صحیح منحرف كند.

به گزارش بسیج طلاب استان چهارمحال و بختیاری ، آيت‌الله محمدرضا ناصري اظهار داشت: مسير خلقت انسان‌ها به سمت تكامل و قرب الهي است و برهمين اساس هر دستور و فرماني كه از سوي خدا براي انسان‌ها تعيين شده، براي تامين سعادت و كمال اوست.
وي ادامه داد: انسان هر عملي و تلاشي كه انجام مي‌دهد بايد در راستاي دستورات الهي باشد چراكه در غير اين صورت به مقصدي غير از قرب الهي خواهد رسيد.
آیت الله ناصري تصريح كرد: پيروي از دستورات ديني و عمل به فرامين الهي در اصلاح جامعه و هدايت آن به سمت رشد و توسعه همه‌جانبه نقش مهمي داشته كه بايد به آن توجه ويژه‌اي داشت.
امام جمعه شهركرد به ثمرات تقوا و پيروي از دستورات الهي در آيات و روايات دين اسلام اشاره كرد و افزود: رهايي انسان از گرفتاري‌ها و مشكلات زندگي و تامين آرامش و سعادت اخروي از مهم‌ترين ثمرات تقوا و پرهيزكاري است.
وي به جنگ نرم دشمنان اسلام اشاره کرد و افزود : ارائه الگوهاي ديني و اسلامي به جوانان و آگاه‌سازي آنان در كنار تربيت ديني مي‌تواند افراد جامعه را در برابر توطئه‌هاي دشمنان مصون كند واين توطئه‌ها را خنثي سازد.
آیت الله ناصري بر ضرورت دشمن‌شناسي در جامعه تاكيد كرد و افزود: با دشمن‌شناسي درست و ارزيابي دقيق از اقدامات دشمن مي‌توان از ایجاد انحراف توسط دشمنان در مسير انقلاب جلوگيري كرد و همچنان در مسيرآن گام برداشت.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.