نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري: اقدام ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج)ضربه محكمي به پيكره موساد زد

د, 10/27/1389 - 07:58
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري: اقدام ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج)ضربه محكمي به پيكره موساد زد

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: اقدام ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگيري عوامل تروردانشمند شهيد علي‌محمدي ، اقتدار وزارت اطلاعات را نشان داد و ضربه سهمگيني به پيكره موساد زد.

به گزارش بسیج طلاب استان چهارمحال و بختیاری ، آيت‌الله محمدرضا ناصري با اشاره به دستگيري عوامل ترور شهيد علي‌محمدي توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: دستگيري عوامل ترور و افشا شدن تلاش‌هاي موساد در راستاي ترور شخصيت‌هاي علمي ايران كار بسيار بزرگ و با ارزشي بود.
امام جمعه شهرکرد يادآور شد: مديريت نيروهاي اطلاعاتي و تلاش‌هاي پيگير و اخلاص و مجاهدت‌هاي مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج) ثابت كرد سنگر تلاش و مبارزه ايران هرگز فروريختني نيست.
آیت الله ناصري‌ تصريح كرد: امروز تنفر و انزجار از رژيم غاصب اسرائيل و آمريكا به سازمان‌هاي جهاني و مدافع حقوق بشر رسيده و اين تنفر جهاني شده است.
امام جمعه شهركرد با تأكيد بر اينكه دشمن رشد فزاينده علمي كشور را برنمي‌تابد، گفت: رژيم منحوس صهيونيست بارها اعلام كرده بود كه ترور دانشمندان هسته‌اي ايران را در دستور كار سازمان موساد قرار داده است چراكه تنها راه مهار دانشمندان فعال در جبهه علمي كشور را نابودي آنان مي‌داند.
وي تصريح كرد: دشمن بر خلاف خيال خام خود بايد بداند كه گرفتن نخبه‌هاي علمي از جمله علي‌محمدي هيچ آسيبي به پايه‌هاي كشور نمي‌رساند و اينگونه اقدامات به طور قطع و يقين انگيزه جوانان كشور را بيشتر مي‌كند كه با غيرت و تعصب انقلابي مجدانه‌تر از گذشته مباحث علمي و پژوهشي كشور را با گام‌هاي بلند سريع‌تر طي مي‌كنند.
امام جمعه شهركرد در ادامه با اشاره به 26 دي‌ماه سالروز فرار شاه معدوم از ايران گفت: تبيين ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامي براي نسل جوان يكي از وظايف اصلي مسئولان است.
وي با اشاره به توطئه‌هاي دشمنان در مسير براندازي جمهوري اسلامي ايران گفت: دشمن امروز در قالب دوست ظاهر شده است و با راه‌اندازي جنگ نرم براي تسخير انقلاب و تهي كردن انديشه و افكار هواداران انقلاب تلاش مي‌كند، از اين رو همه بايد متعهد به آرمان‌هاي انقلاب باشيم و با هماهنگي مسئولان به جهانيان نشان دهيم كه انقلاب همچنان پوينده به پيش مي‌رود و محور انقلاب پر رنگ‌تر مي‌شود.
آیت الله ناصري تصريح كرد: وظيفه ماست كه از انقلاب و ارزش‌هاي آن دفاع کنیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.