آیت‌الله العظمی صافی:هویت ولایی افتخار ماست

د, 10/27/1389 - 07:51
آیت‌الله العظمی صافی:هویت ولایی افتخار ماست

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی بر حفظ هویت دینی و ولایی جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند و گفتند: به هویت دینی و ولایی افتخار می‌کنیم و حفظ آن را بر خود وظیفه می‌دانیم. 

 

 

معظم‌له پیش از ظهر روز گذشته در دیدار کارکنان هسته‌های گزینش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار داشتند: باید تلاش کنیم هویت دینی و ولایی خود را حفظ کنیم و در برابر فعالیت دشمنانی که در راستای کم‌رنگ کردن این هویت تلاش می‌کنند، هوشیار باشیم.

این مرجع تقلید در ادامه به معجزه جاوید حضرت محمد(ص) اشاره کرده و افزودند: البته پیامبر اسلام(ص) معجزات فراوانی دارند که برخی تعداد آن را بیش از 4000 معجزه مطرح می‌کنند، ولی قرآن، معجزه جاوید پیامبر‌(ص) است که برای همیشه تاریخ باقی می‌ماند.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی خاطرنشان ساختند: این کتاب آسمانی، سخنان خداوند را در خود جای داده و اثباتی بر وجود انبیای گذشته است.

ایشان با اشاره به این که دانشمندان و علما، همگی در برابر عظمت و بلاغت قرآن کریم سر تعظیم فرو می‌آورند، اظهار داشتند: ابن‌رشد، یکی از دانشمندان بزرگ است، درباره قرآن می‌گوید؛ معجزه محمد(ص) با معجزات دیگر متفاوت است، حضرت موسی و عیسی(ع) معجزاتی داشتند که غیر از دعوتشان بود، ولی قرآن، همسو با رسول خداست.

* ملتی که قرآن دارد نیازمند دیگران نیست

معظم‌له در ادامه در توصیه‌ای مأنوس بودن با قرآن را ضرورتی برای ملت ایران اسلامی دانسته و گفتند: ملتی که قرآن دارد، باید سرافراز و پشرفته‌ترین ملت‌ها باشد؛ این ملت نباید در هیچ عرصه‌ای کمبود داشته باشد.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.