فعالیت 77 هزار رسانه علیه اسلام و ایران

س, 10/21/1389 - 10:33
فعالیت 77 هزار رسانه علیه اسلام و ایران

با شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، بیش از 77 هزار رسانه و 140 میلیون مقاله و دست نوشته در حوزه اسلام، ایران و شیعه هراسی فعالیت می‌کنند.

 

 

 

دکتر صادق رمضانی،مدیر شبکه ماهواره‌ای ثقلین در گردهمایی فارغ‌التحصیلان جامعة‌المصطفی‌العالمیه که در مجمع جهانی اهل بیت برگزار شد اظهار داشت: آنچه اتاق فکر دشمن را نگران کرده، توسعه اسلام و ترویج معارف اهل بیت (ع) بر اساس مبانی انقلاب اسلامی ایران است و برای جلوگیری از پیشرفت آن از تمام قوای خود استفاده می کند.

*تنها 100 شبکه در برابر 77 هزار رسانه

وی افزود: در برابر هجمه های میلیونی دشمنان اهل بیت، تنها 100 شبکه فعال ماهواره ای شیعی وجود دارد که روی چند ماهواره برنامه پخش می کنند.

مدیر شبکه ثقلین تصریح کرد: این شبکه ها که مخاطبین زیادی دارند، 3رویکرد حزبی و مرجعیتی و تبلیغاتی دارند یعنی، اکثر آنها در راستای اهداف احزاب و تشکیلات خود یا مرجعیت خاصی تبلیغ می کنند و در کنار این تبلیغات به مباحث شیعی و معارف اهل بیت (ع) می پردازند.

وی با اشاره به برنامه های شبکه ثقلین اظهارداشت: شبکه ثقلین نوع چهارمی از شبکه های شیعی است که هیچ یک از رویکرد های مذکور را نداشته و تنها در راستای ترویج معارف اهل بیت (ع) گام برمی دارد و قصد دارد فقر علمی و فرهنگی را در میان پیروان اهل بیت (ع) جبران کند.

دکتر رمضانی گفت: این شبکه از 18 ماه قبل راه اندازی و برروی دو ماهواره گالکسی 19 (ویژه کانادا و آمریکای شمالی ) و نایل ست(ویژه خاورمیانه غربی و شمال آفریقا) به صورت 24 ساعته برنامه پخش می کند.

وی با اشاره به محتوای برنامه های این شبکه ادامه داد: برنامه های این شبکه غالباً در قالب قرآن و حدیث، تاریخ و سیره، کلام و فلسفه، فقه و حقوق اسلامی ، خانواده و جوان و پاسخ به شبهات می‌باشد که 95 درصد برنامه های تولید، خارج از ایران است و در چندین کشور با حضور برجستگان علمی و حوزوی کشورهای مختلف برنامه زنده پخش می‌کند.

مدیر شبکه ثقلین در پایان خاطرنشان کرد: از ویژگی های این شبکه این است که هیچ موسیقی ندارد و قابلیت پخش اینترنتی نیز دارد.

در ادامه این گردهمایی حجت الاسلام حسینی مدیر خبرگزاری ابناء نیز اظهارداشت: این خبرگزاری به 15 زبان عربی، فارسی، انگلیسی، اردو، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، انواع زبان های ترکی، مالایو، چینی و بنگالی خبر رسانی می کند و توانسته اخبار جهان اسلام را به روز به علاقه‌مندان را ارائه کند.

وی گفت: این خبرگزاری امروز مورد وثوق مراجع عظام است و برخی از آنها با مراجعه به این سایت و اطلاع از اخبار شیعیان در حوادث مختلف موضع گیری می کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.