آیت الله العظمی نوری همدانی: استکبار تسلیم انقلاب اسلامی است

ش, 10/18/1389 - 07:26
آیت الله العظمی نوری همدانی: استکبار تسلیم انقلاب اسلامی است

انقلاب اسلامی تمامی معادلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی غرب و شرق را به هم زده است؛ به گونه‌ای که سران استکبار در برابر موج عظیم انقلاب تسلیم شده‌اند.

 

 

حضرت آیت الله نوری همدانی، صبح امروز، در جمع بسیجیان و دانشجویان مدرسه عالی شهید مطهری تهران، آشنایی دانشجویان و جوانان با سیره و کلام امام راحل را ضروری دانسته و اظهارداشتند: مطالعه اوصاف، حالات و روحیات امام(ره) برای جوانان ضروری است؛ زیرا با مطالعه سخنرانی ها و بیانات امام راحل، بیداری و بصیرت در میان جوانان بیشتر می شود.

معظم له افزودند: امام خمینی‌(ره) کسی است که تحولی عظیم در دنیا ایجاد کرد، مسیر تاریخ را بعد از 250 سال تغییر داد و با موج عظیمی که توسط انقلاب اسلامی ایجاد نمود، قله های پیشرفت یکی پس از دیگری فتح خواهد شد.

معظم له بیان داشتند: امام خمینی با تشخیص درست و صحیح هدف، ترسیم نقشه راه و استقامت و ثبات قدم در این راه توانستند انقلاب را با حمایت مردم به پیروزی برسانند، بر این اساس جوانان باید همین استقامت و ثبات قدم را در راه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی الگوی خود قرار دهند و در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی و رساندن کشور به قله های رفیع علمی و معنوی تلاش نمایند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به فرا رسیدن اولین روز از ماه صفر، گفتند: اسلام سلطنتی را معاویه بنا کرد و در شام بساط ساسانیان و حکومت های پادشاهی و سلطنتی امثال آنها را با برپایی حرم‌سراها، کاخ­ها و مال اندوزی و استبداد دوباره زنده کرد.

* تنها حکومت اسلامی پس از حضرت علی‌(ع)

ایشان تصریح کردند: تمامی حکومت هایی که بعد از حکومت امام علی‌(ع) ایجاد شده، طاغوتی است؛ چون هیچ یک تحت ولایت امام زمان‌(عج) یا ولی فقیه نبوده و تنها حکومت اسلامی بعد از امیر المؤمنین‌(ع) همین نظام اسلامی است که در راس آن ولی فقیه قرار دارد.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.