آیت الله موسوی جزایری: خویشتن شناسی و پیروی از ولایت تنها راه عبور از فتنه ها است

چ, 10/15/1389 - 07:38
آیت الله موسوی جزایری: خویشتن شناسی و پیروی از ولایت تنها راه عبور از فتنه ها است

نماینده ولی فقیه در خوزستان، تنها راه مقابله با حوادث فتنه گون روزگار را شناخت خویشتن خویش و پیروی از ولایت فقیه دانست.

 

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار فرماندهان، پاسداران و سربازان تیپ یکم زرهی، حضرت حجت(عج)، با بیان این که باید در برابر مشکلات مانند فولاد آبدیده باشیم، اظهار داشت: مقاومت در برابر مشکلات تنها با شناخت خویشتن خویش انجام می شود و این مسأله در همین پادگان ها و رزمایش ها انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، پاسداران را سربازان امام زمان(عج) خواند و خطاب به آنها بیان داشت: شما سربازان امام زمان باید در برابر مشکلات مقاومت کرده و زمینه را برای ظهور آن حضرت(عج) فراهم کنید.

امام جمعه اهواز، با اشاره به آیه «و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فیها الی رواة حدیثنا فانهم حجتی علیکم و انا حجة الله علیهم» ابراز داشت: در مسائل و مشکلات فتنه گون روزگار باید از حجت زمان، رهبر معظم انقلاب پیروی کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به چگونگی انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر معظم انقلاب اسلام، اذعان داشت: ایشان پس از رحلت امام خمینی(ره) از سوی فقهای جامع الشرایط انتخاب شد که اکنون پس از گذشته بیست سال از آن پیر فرزانه، کشتی انقلاب را به خوبی هدایت کرده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، تصریح کرد: اگر تدبیر و درایت مقام معظم رهبری نبود، معلوم نمی شد چه بلایی بر این نظام وارد می آمد.

وی به حضور باشکوه مردم در 9 دی سال گذشته و همچنین امسال اشاره و خاطر نشان کرد: ملت وقت شناس ایران اسلامی با حضور به هنگام خود در صحنه سبب ساقط شدن فتنه و پیروزی کامل برای مؤمنین شدند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که امروز بسیاری از سران فتنه پشیمان و گریان اند، تصریح کرد: تنها عامل عدم بازگشت آنها تحریکات آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: گستردگی ابعاد فتنه تا کشورهای همسایه نفوذ کرده بود و آنچه در ایران حاصل شد، گرد و غباری از فتنه اصلی بود.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که انسان باید آنچنان راه را گم کرده باشد که سرسپرده شیطان شود، گفت: گام نهادن انسان در مسیر سعادت و قوس صعودی رستگاری، سبب ارتقا درجات او حتی بیش از فرشتگان خواهد بود و اگر در سیر نزولی قرار گیرد از حیوان پست تر و موجودی مانند صدام خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که از فرصت ها استفاده کنید، افزود: برطرف شدن مشکلات در گرو توکل به خداوند متعال و توسل به حضرت محمد(ص) است.

امام جمعه اهواز در پایان خطاب به پاسداران و سربازان تیپ یکم زرهی حضرت حجت(عج)، ابراز داشت: امروز پادگان در صورتی می تواند مانند حوزه علمیه شود که مسائل شرعی را فراگیرید.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.