آيت الله العظمي علوي گرگاني : نهم دي ، حركتي خود جوش در پشتيباني از ولايت بود.

چ, 10/08/1389 - 09:01
آيت الله العظمي علوي گرگاني : نهم دي ، حركتي خود جوش در پشتيباني از ولايت بود.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی فرمودند: 9دی حماسه‌ای خودجوش بود که در آن مردم وفاداری و پشتیبانی خود از ولایت فقیه را به همگان نشان دادند. 

 

 

 

ه گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران 9دی را یوم‌الله بیان کرده و اظهار داشتند: یوم‌الله به روزی می‌گویند که در آن قدرت خدا نمود پیدا می‌کند و انسان‌ها را یاری می‌رساند؛ این قدرت خدا بود که جریان فتنه را ناکام ساخت و انقلاب را حفظ کرد.

ایشان با یادآوری سخن حضرت امام‌(ره) که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، خاطرنشان ساختند: اگر در جامعه اسلامی رهبری ولایت فقیه باشد، تفرقه ایجاد نمی‌شود، در غیر این صورت، هر شخص و گروهی، هر کاری که دوست داشته باشند، انجام می‌دهند که این آغازی برای نابودی جامعه خواهد بود.

ایشان با تأکید بر این که حفظ انقلاب وظیفه‌ای بر دوش همه است،‌گفتند: ما باید این انقلاب را برای نسل‌های آینده نگه داریم و نگذاریم دشمن با تضعیف ولایت فقیه، آسیبی به آن بزند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که انسان تنها با گفتن "لا اله الا الله" مسلمان نیست،‌ بلکه باید در این راه استقامت و آن را حفظ کند، گفت؛ اگر ما در اطاعت از ولایت فقیه استقامت کنیم، در مسیر حق و سعادت گام برداشته‌ایم،‌ ولی اگر از آن جدا شویم، دچار تفرقه می‌شویم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.