آيت الله علم الهدي : بزرگترين رسالت بسيج طلاب مقابله با ويروس هايي است كه حوزه را تهديد مي كند .

ش, 10/04/1389 - 11:27
آيت الله علم الهدي : بزرگترين رسالت بسيج طلاب مقابله با ويروس هايي است كه حوزه را تهديد مي كند .

موقعيت روحاينت در بسيج و بسيج طلاب چه برادران و چه خواهران با موقعيت فرد فرد روحانيان متفاوت است . ما در روحاينت اين عزت را به بركت انقلاي و دفاع رزمندگان داريم .

 

 

به گزارش خبرنگار بسيج طلاب ؛ حضرت آيت الله علم الهدي امام جمعه مشهد روز سه شنبه 30 / 9 / 1389در جمع فرماندهان حوزه هاي مقاومت بسيج طلاب و روحانيون سراسر كشور فرمود : اگر ما شب و روز هم براي دين و توسعه دين بدويم  حتي نمي توانيم بدهي خودمان را به اين شهدايي كه باعث شدند ما به اين موفقيت برسيم ادا كنيم .

ايشان فرمودند : موقعيت روحانيت در بسيج و بسيج طلاب چه برادران و چه خواهران با موقعيت فردفرد روحاينان متفاوت است. ما در روحانيت اين عزت را به بركت انقلاب ، خون شهدا ، دفاع رزمندگان داريم . خوب البته ما رزمنده و شهيد روحاني هم كم نداشتيم . اما اينطور نيست كه در اين شرايط ما همه چيز را بيمه شده و تضمين شده بدانيم .

امام جمعه مشهد فرمودند : ما متأسفانه دچار ويروس هايي در داخل خودمان هستيم كه اگر توسعه پيدا كند هر كدام مي تواند ما را از باطن نابود كند و از بين ببرد .

يك ويروس تحجر است ، يعني عده اي هستند كه انقلاب را درك نمي كنند ، موقعيت جهاني اسلام را درك نمي كنند ، نقش آفريني رهبري را دريك توليد حيات و زندگي براي اسلام درك نمي كنند و مانند دويست سال پيش با همان رسوبات فكري ولو اينكه در ظاهر بعضي از آنها جوان باشند . فقط به فكر اين هستند كه استصحابي بخوانند و اصاله البرائتي ياد بگيرند و چند حديث و آيه به خاطر بسپارند كه آن هم داراي هيچ تحليل و توجيه زماني نمي باشد .

اينها خط جرياناتي هستند كه به يك خط مشي بي طرفانه و بي تفاوتانه از كنار انقلاب رد مي شوند . طبيعي است يك جريان هاي جاسوسي ناپاك دشمن هم اينها را با همين وضع تأييد مي كنند . هر بلايي به سر اسلام بيايد تكاني نمي خورند و حتي حاضر نيستند خبرش را بشنوند .

ويروس دوم جريان روشنفكري ديني است ، متأسفانه يك عده طلاب جوان و گاهي اساتيد جوان كه درس خوانده هم هستند و با سواد هم هستند ، استعداد هم دارند . دنبال اين خط افتاده اند كه مباني فكري فلسفه غرب يا مباني فكر پوزيتيسم را بگيرند و بياورند و در اسلام اينها را بومي كنند . و در اين مسئله كار مي كنند ، معتقدند و پايش هم ايستاده اند . به صرف اين كه چهار تا آدم از خارج آمده اينها را تأييد مي كنند به همين خوشبختند يك حادثه سياسي هم كه پيش مي آيد يك ژست دمكراتيك مي گيرند و كنار مي ايستند . هم نفس و هم قدم مي شوند با يك عده جريان هاي لائيك در كشور . رشد اينها ويروسي است خطر ناك تر از ويروس تحجر ، كه اساس دين مداري حوزه را از بين مي برند و موجب بدعت در اسلام و انحراف مباني فكري ديني خواهد شد .

بزرگترين رسالت بسيج طلاب مقابله با اين ويروس هاست و مراقبت در برابر اين ويروسهاست .

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.