مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه:جامعه بدون ولایت، مرده است

د, 09/08/1389 - 13:03
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه:جامعه بدون ولایت، مرده است

مشاور عالی نمانیده ولی فقیه در سپاه، تقویت روحیه ولایت مداری در جامعه را تنها راه استمرار نظام اسلامی دانست و گفت: جامعه بودن ولایت، جامعه ای مرده است.

 

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاج صادقی ،صبح امروز طی سخنانی در جمع طلاب جامعه الزهرا (س) قم خاطر نشان کرد: دشمن به خوبی می داند که یگانه عامل استمرار نظام اسلامی و حاکمیت ولایت فقیه مساله ولایت مداری است،  لذا این اصل را نشانه رفته است .

وی افزود: در چنین شرایطی بی شک تقویت روحیه ولایت مداری در جامعه، ادای دین به خون پاک شهیدان است.

*بسیج؛ تبلور ولایت محوری

حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی همچنین با بیان این که حاکمیت دینی به معنای برقراری نظام ولایی است، ابراز داشت: بسیج حقیقتا تبلور ولایت محوری و حقیقت ایمان است و لذا این که یک طلبه و آیت الله بسیجی،باشد این عنوان، مایه افتخار برای اوست.

وی با اشاره به این که از نگاه قرآن کریم، جامعه منهای ولایت، جامعه ای مرده است، گفت: مهندسي فتنه 88 دشمن به دنبال تخریب اصل ولایت محوری بود.

*ولایت، سخنگوی قرآن کریم

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با بیان این که پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) مبین و مفسر قرآن کریم و تجلی ولایت الله هستند، تصریح کرد: سخن ما با کسانی که قرائت های مختلفی از دین دارند این است که قرآن خود متن ناطق است ضمن آن که ولایت سخنگوی این کتاب آسمانی می باشد.

وی، قرآن و ولایت را راهبرد خداوند در مسیر هدایت انسان ها عنوان کرد و افزود: سخن از غدیر و ولایت عامل اصلی وحدت است، چرا که با وجود ولایت همه اختلافات در جامعه اسلامی مرتفع می شود.

*گلایه از مهجوریت قرآن در جامعه

حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز گلایه از مهجوریت قرآن در جامعه اسلامی گفت: متاسفانه قرآن در بین خود ما طلبه ها هم مهجور است، حال آن که می دانیم که این کتاب آسمانی به همه سوالات پاسخ داده است.

وی با اشاره به این که هدف از آفرینش انسان حرکت از بعد مادی به سوی بعد معنوی است، یادآور شد: دین آمده است که انسان را از مبداء خاکی به مقصد الهی برساند و در این بین شهادت راهی تضمین شده است که خداوند به وسیله آن آدمی را به مقصد سعادت بخش خود رهنمون می سازد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.