سردار نقدی: بسیج نيازمند هدايت حوزه است

ش, 09/06/1389 - 10:34
سردار نقدی: بسیج نيازمند هدايت حوزه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان انقلاب اسلامی، گفت: رویکرد بسیج با توجه به شرایط روز و تهدید های فرهنگی موجود، خودسازی و تهذیب نفس است که در این زمینه نیازمند هدایت حوزه علمیه علما به ویژه مراجع معظم تقلید هستیم.

 

سردار محمدرضا نقدی همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، در گفت‌و‌گوي اختصاصي با خبرنگار مرکز خبر حوزه، در مورد تعامل بسیج با حوزه های علمیه، اظهار داشت: بحث حلقه های تربیتی بسیجیان در مساجد، مهمترین کاری است که پیوند بسیج را با مسجد و روحانیت تقویت می کند.

وی افزود: هدف از گروه های تربیتی در مساجد، برای آموزش معرفتی، بصیرتی و اخلاقی بسیجیان، زمینه سازی برای کادر سازی کل نظام و انقلاب و استمرار انقلاب در آینده است، که این کار در حال حاضر با همکاری روحانیت و حوزه های علمیه، به قوت دنبال می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: فعالیت های بسیج از بدو تأسیس تا کنون با پشتوانه مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه همراه بوده و همین امر یکی از عوامل اعتلای روز به روز بسیج از آغاز تا کنون بوده است و از این رو همواره این ارتباط را حفظ خواهیم کرد.

وی گفت: بعد از جنگ تحمیلی با حفظ روحیه انقلابی بسیجیان که  با حمایت های مراجع معظم تقلید و رهبر معظم انقلاب تحقق یافت، به راه خود که همان حفاظت از ارزش های انقلاب و اسلام است با قوت ادامه داده و خواهیم داد.

سردار نقدی با تأکید بر لزوم تقویت هرچه بیشتر ارتباط بسیجیان با روحانیت و مراجع معظم تقلید، خاطرنشان کرد: باید ارتباط با روحانیت و حوزه های علمیه را بیش از پیش تقویت کنیم، چرا که با توجه به شرایط امروز جامعه این ارتباط ضرورتش بیشتر آشکار شده است.

وی افزود: البته نهاد نمایندگی ولی فقیه و تشکل طلاب بسیجی که یک تشکل بسیار عظیم در سازمان بسیج مستضعفین است، فعالیت های خوبی داشته و تقویت این ارتباط و کسب نظرات راهبردی از مراجع معظم تقلید، بیش از پیش احساس می شود و به همین دلیل باید ارتباط مداوم بسیج با نهاد هایی چون جامعه مدرسین ایجاد شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان انقلاب اسلامی، در پایان گفت: رویکرد بسیج با توجه به شرایط روز و تهدیدهای فرهنگی  موجود، خودسازی و تهذیب نفس است که در این زمینه نیازمند هدایت مراجع تقلید و علما هستیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.