آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی: ولایت فقیه سنگر مستحکم انقلاب است

د, 08/10/1389 - 11:18
آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی: ولایت فقیه سنگر مستحکم انقلاب است

ایمان، ولایت، آگاهی، استقامت و علم سنگر‌هایی هستند که باید آنها را حفظ کرد.

 

به گزارش مرکز خبر حوزه حضرت آیت‌الله نوری همدانی روز يكشنبه 2/ 8 /1389 در دیدار جمعی از فرماندهان و مدیران هوافضای سپاه با اشاره به اینکه مرگ فنا و و نابودی نیست گفتند: مرگ به معنای فنا نیست بلکه به معنای انتقال از این دنیا به عالم دیگر می‌باشد.

معظم‌له مسئولیت انسان را در سه بخش خلاصه کردند و افزودند: خودسازی، ایمان، عقل، تعهد و تقوا از مسئولیت‌های فردی انسان است که باید به آن توجه داشت.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی به تفاوت علم و عقل اشاره کردند و افزودند: علم یعنی دانستن ولی عقل یعنی تشخیص دادن، انسان باید هر دو را داشته باشد تا میان حق و باطل فرق قائل شود.

ایشان سفر مقام معظم رهبری به قم را بسیار پر خیر و برکت دانستند و تاکید کردند: سنگر ولایت بسیار قوی می‌باشد و هر کس با ولایت نباشد، شکست خواهد خورد بنابراین ولایت فقیه سنگر مستحکم و بسیار قوی نظام اسلامی است.

معظم‌له به نقش سنگر ایمان اشاره کرده و افزودند: در سایه وجود ایمان انسان قدرتمند می‌شود و در مقابل قدرت‌های شیطانیی ایستد.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی به نقش موثر ایمان اشاره کردند و ادامه دادند: جنگ 33 روزه و 22 روزه لبنان و غزه نمونه بارز پیروزی ایمان بر کفر است، و هر چه قدر ایمان قویتر باشد به همان اندازه قدرت زیاد می‌شود.

ایشان در تشریح سنگر علم و فناوری گفتند: آنقدر باید از لحاظ فناوری قوی باشیم تا دشمن نتواند فکر حمله به ایران را کند.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.