حضرت آیت‌الله علوی گرگانی: بیانات رهبری اتمام حجتی برای همگان

ی, 08/09/1389 - 12:30
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی: بیانات رهبری اتمام حجتی برای همگان

فرمایشات رهبری مسئولیت‌های خطیری را بر دوش مردم و مسئولین قرار داد و بیانات ایشان اتمام حجتی برای آحاد جامعه است. 

 

به گزارش مرکز خبر حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی، صبح روز شنبه 8 / 8 / 1389 در دیدار پرسنل و نیروهای هوا فضای سپاه پاسداران با اشاره به سفر پر برکت مقام معظم رهبری به قم اظهارداشتند: حضور رهبری در قم منبع خیر و برکت است، چون موقعیت و جایگاه ایشان، جایگاه رهبری و ولایت است و رهنمودهای معظم له برای هر قشری قابل استفاده و ارزشمند است.

معظم له، رهنمودهای رهبری به مسئولین و مردم قم را دارای بار مسئولیت و وظیفه دانسته و افزودند: فرمایشات رهبری مسئولیت‌های خطیری را بر دوش مردم و مسئولین قرار داد و بیانات ایشان اتمام حجتی برای آحاد جامعه است.

ایشان ادامه دادند: برکت حضور و سفر مقام معظم رهبری تنها برکت مادی نیست، بلکه برکت‌های وجودی و معنوی فراوانی برای شهر قم به همراه دارد؛ به طوری که با سفر ایشان کارهای فراوانی سامان گرفت.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: برکات حضور رهبری در قم، منحصر به مردم این شهر نمی شود و تصمیمات و برنامه‌هایی که ایشان در سفر قم تصویب و تایید کردند، برای آحاد مردم کشور مفید است و مردم باید قدر این نعمت را بدانند.

ایشان، تلاش دشمنان برای ایجاد مشکلات و سختی‌ها در زندگی و معاش مردم را روز افزون دانسته و تصریح کردند: برخی افراد تا زمانی که در آسایش هستند، خود را طرفدار نظام، انقلاب و آرمان‌های امام می دانند، ولی زمانی که مشکلات و سختی‌ها بروز می کند، خود را کنار کشیده و می گویند نظام را قبول نداریم!  

معظم له با اشاره به اهمیت قرآن و علوم قرآنی در جامعه بهترین وسیله سعادت برای انسان‌ها دانستند و گفتند: هرچه استفاده از علوم قرآنی در جامعه گسترش یابد، سعادت آحاد جامعه بیشتر تضمین می شود.

ایشان ادامه دادند: در نظام اسلامی همه فرزند و تربیت شده محضر قرآن کریم هستند، چون حرکت امام امت، نهضت و انقلاب اسلامی بر پایه قرآن و عمل به دستورات آن است.

در ابتدای این دیدرا، مسئول عقیدتی دوره بصیرت نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: هم اکنون بیش از 17 هزار 666 شبکه ماهواره ای در سراسر دنیا وجود دارد که بیش از 3هزار شبکه در کشور قابل دریافت است و از این میان، 380 شبکه ویژه موسیقی، 273 شبکه ویژه ترویج ادیان انحرافی، 235 شبکه ویژه بخش برنامه‌های مبتذل و 84 شبکه ویژه مدل لباس و آرایش هستند که همگی جوانان کشور را مورد هجمه فرهنگی قرار دادند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.