از سوی معاونت پژوهشی حوزه های علمیه؛ خردنامه صدرا نشریه برتر در حوزه علوم دینی معرفی شد

چ, 10/15/1389 - 12:54
از سوی معاونت پژوهشی حوزه های علمیه؛ خردنامه صدرا نشریه برتر در حوزه علوم دینی معرفی شد

خردنامه صدرا در دومین گردهمایی مدیران مسؤول نشریات علوم حوزوی، از سوی معاونت پژوهشی حوزه‌های علمیه به عنوان نشریه برتر در حوزه علوم دینی شناخته و مورد تقدیر قرار گرفت.

 


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد حکمت اسلامی صدرا، در دومین گردهمایی مدیران مسؤول نشریات علوم حوزوی از فصلنامه علمی پژوهشی خردنامه صدرا به عنوان نشریه برتر در حوزه علوم فلسفی تقدیر بعمل آمد.

خردنامه صدرا از سال 1374، به صاحب امتیازی و مدیر مسؤولی آیت الله سیدمحمد خامنه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون 61 شماره از این مجله نشر شده که مشتمل بر 535 مقاله در حوزه فلسفه اسلامی است.

این نشریه از شماره 45، دارای درجه علمی ـ پژوهشی است و از دو سال گذشته، عضویت در فهرست نشریات تخصصی فلسفی جهان (philosopher`s Index) نیز بر میزان محبوبیت این مجله، در میان علاقمندان فلسفه افزوده است.

عضویت در این نمایه و پایگاه استنادی بین المللی، این امکان را فراهم ساخته تا علاقمندان علم فلسفه در کشورهای مختلف سراسر جهان از دستاوردهای علمی اساتید و مؤلفان ایرانی، مطلع و بهره مند شوند، گزارشی که چندی پیش از سوی وزارت علوم و پایگاه استنادی علوم اسلامی (ISC) مبنی بر ضریب بالای تأثیر علمی خردنامه صدرا منتشر شد نیز مؤید درصد بالای مطالعه و استناد به این مجله در سراسر جهان می باشد.

از سر فصلهایی که تاکنون موضوع بیشترین مقالات را در شماره های منتشر شده خردنامه صدرا به خود اختصاص داده، می توان به خداشناسی، فلسفه تطبیقی، انسان شناسی، نقد فلسفی، امور عامه، مطالعات قرآنی و مساله نفس و معاد اشاره کرد.

خردنامه صدرا، مقالات برگرفته از رساله ها و طرحهای تحقیقاتی کاربردی محققان و اساتید را با رعایت ضوابط منتشر می‌کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.