برگزاری مراسم دیدار و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در حرم رضوی

پ, 12/25/1390 - 07:22
برگزاری مراسم دیدار و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در حرم رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس گفت: مراسم دیدار و تجدید بیعت با حضرت آیت الله خامنه ای از ساعت 15:30 روز سه شنبه یکم فروردین در رواق حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس،  در نشست خبری تبیین برنامه های نوروز91 در جمع خبرنگاران گفت: مخاطبان برنامه های آستان قدس مخاطبانی جهانی هستند و آستان قدس رضوی محور اصلی برنامه های خود را به تبیین سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت برای مخاطبان قرار داده است.

وی با بیان این که تبیین و ارائه زندگی اهل بیت(ع) پاسخگوی نیازهای معنوی انسان امروز است، ابراز داشت: هر اندازه بتوانیم سبک زندگی اهل بیت(ع) را با بیان شیوا در قالب های نو و دلنشین و با استفاده از تکنولوژی های رسانه ای منتقل کنیم می توانیم به رسالت خود عمل کرده باشیم.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس با یادآوری این که نظام اسلامی صدای اسلام را به مناطق وسیعی در سطح دنیا رسانده است، افزود: جهانیان باید با الگو قرار دادن این نظام، سرنوشت خود را به درستی تعیین کنند. حرکت بیداری اسلامی از روش و منش سیره و سنت انسان های کامل منبعث است؛ البته خدامت فرهنگی آستان قدس نیز از حسنات و برکات نظام اسلامی است.

وی با اشاره به این که یکی از مهمترین برنامه های همه ساله آستان قدس ویژه زائران و مجاوران حرم قدس علی بن موسی الرضا(ع) دیدار با رهبر انقلاب اسلامی است، متذکر شد: مراسم دیدار و تجدید بیعت با حضرت آیت الله خامنه ای از ساعت 15:30 روز سه شنبه یکم فروردین در رواق حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با ذکر این که برنامه های فرهنگی آستان قدس به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی پخش خواهد شد و مراسم تحویل سال 91 را متمایز با سال های گذشته ارزیابی کرد و گفت: پوشش مناسب صوتی، مفروش کردن صحن ها و ورودی ها و تعبیه و تجهیز صحن ها به نمایشگرهای تصویری از جمله اقداماتی است که برای مراسم تحویل سال جدید صورت گرفته است.

وی افزود: برنامه های ویژه سال تحویل در حدفاصل خیابان های امام رضا(ع) تا میدان 15 خرداد(ضد)، شیرازی تا میدان شهدا و نواب صفوی تا پنجراه از سوی سیستم های صوتی پوشش داده خواهد شد./968/پ202/س

پایان خبر - خبرگزاری رسا

 

 

 

 


 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.