پایان‌نامه‌های طلاب در عرصه معارف رضوی حمایت می‌شود

د, 12/22/1390 - 07:15
پایان‌نامه‌های طلاب در عرصه معارف رضوی حمایت می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از حمایت پایان‌نامه‌های در حال نگارش طلاب ‌و دانشجویان در حوزه معارف رضوی خبر داد.


حجت الاسلام علی جلائیان، معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب با بیان این که دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بحث پایان‌نامه‌های رضوی از پژوهشگران حمایت می‌کند، گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های رضوی به مرحله اجرایی خود رسیده و تاکنون واحد پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی 18 پایان‌نامه دریافت کرده است که از این میان پانزده پایان نامه مورد پذیرش قرار گرفته و حمایت مالی خواهد شد.

وی ادامه داد: پایان‌نامه‌هایی که مربوط به سطح دکترا است و نگارش آن پایان نیافته 2 میلیون و 500 هزار تومان، پایان نامه های کارشناسی ارشدی که تمام نشده 2 میلیون تومان و پایان نامه های کارشناسی که از سوی حوزه رسیده به میزان 1 میلیون 700 هزار تومان مورد حمایت قرار می‌گیرد.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان این که هدف حمایت از پایان نامه‌های در حال نگارش است، تصریح کرد: در حمایت از پایان نامه ها مبنا براین بود که افزون بر حمایت، بستری هم برای چاپ و نشر این‌ها محقق شود، از این رو در تقدیم این وجوه به صاحبان پایان‌نامه درصدی از وجه در صورتی به آن‌ها تعلق می‌گیرد تا قابلیت چاپ را به عنوان کتاب یا مقاله داشته باشد و برای این مسأله افزون بر استاد مشاور و راهنمای دانشگاه از خود دانشگاه هم استادی برای کمک به نگارنده در تدوین اثر به صورت کتاب معرفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بودجه ای برای سال آینده مصوب شده تا حمایت از پایان نامه‌ها با موضوع سیره و سنت رضوی ادامه پیدا کند و همه طلبه ها و دانشگاهیان در سطح کارشناسی ارشد و دکترا که در این موضوع پایان نامه ای داشته باشند مورد حمایت قرار می گیرند.

حجت الاسلام جلائیان یادآور شد: طلاب و دانشجویان همه روزه می توانند به واحد پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی مراجعه کرده و آثار در حال نگاش خود را ارائه کنند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو گفت: حجت الاسلام محمود اصغری در مجله اندیشه‌ حوزه، کتابی را با عنوان جهاد اقتصادی تدوین کرد‌ه است که در حال حاضر در مرحله ویراستاری قرار دارد.

وی با بیان این که کتاب آشنایی با اقتصاد اسلامی از سوی حجت الاسلام جواد ایراوانی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی تدوین شده است، افزود: این کتاب برای دانشجویان رشته اقتصاد است که این کتاب به صورت درسی و مبتنی بر سرفصل‌های اقتصاد نوشته شده ‌و در حال حاضر در مرحله ارزیابی است.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان این که بسته ده جلدی پالتویی در حوزه اقتصاد اسلامی به زودی چاپ خواهد شد، عنوان داشت: مجله حقوق این دانشگاه توانسته است امتیاز علمی پژوهشی را کسب کند./968/ت302/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.