آیت ‌الله علوی‌ گرگانی:عملکرد منفی افراد را به پای دین نگذاریم

پ, 12/18/1390 - 07:23
آیت ‌الله علوی‌ گرگانی:عملکرد منفی افراد را به پای دین نگذاریم

آیت الله علوی گرگانی، با بیان اینکه نباید عملکرد بد و منفی برخی از افراد را به پای دین گذاشت، گفت: دین هیچ گونه مشکلی ندارد و اگر مشکلی هست از ناحیه خود افراد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت ‌الله سید محمد علی علوی ‌گرگانی در دیدار شماری از طلاب، طلبگی را یک افتخار بزرگ دانست و توصیه هایی به طلاب حاضر در جلسه ارائه کرد.

آیت‌ الله علوی گرگانی در ادامه، جدا کردن مردم از دین و ولایت را حربه و نقشه دشمنان نظام و اسلام دانست و با تاکید بر هوشیاری امت اسلام در این خصوص، گفت: یکی از مهم ترین مسائلی که مسلمانان و پیروان اهل بیت(ع) در مقطع کنونی می بایست به آن توجه کنند مساله وحدت است.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اقدامات دور از عقل و منطق وهابیون که موجب بدنامی مسلمانان شده است، تصریح کرد: اینها اعتقادات مسلمانان و شیعیان را هدف قرار داده و دشمن به حساب می آیند.

آیت الله علوی گرگانی دشمن شناسی را از مهم ترین اصول دانست و با تاکید بر اینکه نباید عملکرد افراد را به پای دین گذاشت، اظهار داشت: مردم نباید بدی ها و نقاط منفی که از برخی افراد می بینند را به حساب و پای دین بگذارند.

وی همچنین تمییز دادن بین حق و باطل را مهم ارزیابی و با بیان اینکه با توجه به امور دنیوی نمی توان در این عرصه موفق بود، یادآور شد: همه باید مردم را آگاه و روشن کنیم و توجه داشته باشیم که تمییز دادن بین حق و باطل ارتباطی به مادیات و نظایر آن ندارد.

آیت الله علوی گرگانی در پایان سخنان خود با اشاره به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حاضران را به ایفای درست مسؤولیت در قبال این نعمت توصیه کرد و از آنها خواست با تمام وجود برای دفاع از نظام در صحنه باشند. /924/پ202/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.