مردم در 12 اسفند، الگوی موفق مردم سالاری دینی را به نمایش می گذارند

پ, 12/11/1390 - 07:31
مردم در 12 اسفند، الگوی موفق مردم سالاری دینی را به نمایش می گذارند

 امام جمعه خرم آباد، با تاکید بر اینکه حضور پرشور و با نشاط مردم اثرات داخلی و بین المللی بسیاری خواهد داشت، این مساله را نشان دهنده عمق اعتقاد و وفاداری مردم به نظام اسلامی و آرمان های والای آن دانست.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میر عمادی امام جمعه خرم‌آباد، در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی،‌ تصریح کرد: انتخابات عرصه مردم سالاری دینی و در نظام اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه نظام با پشتوانه مردمی مسائل و امورات جاری خود را به پیش می برد،‌ گفت: مساله مهم در انتخابات دو موضوع است، نخست حضور پرشور، با نشاط و حداکثری مردم، ‌نکته دوم مساله انتخاب افراد اصلح است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حضور با نشاط مردم اثرات داخلی و بین المللی بسیاری خواهد داشت، تصریح کرد:‌ حضور گسترده و باشکوه ملت نشانه عمق اعتقاد مردم به نظام و پایبندی آنان به انقلاب و آرمان های آن است.

وی با اشاره به اینکه رای بهترین پشتوانه برای نظام و تعیین کننده سرنوشت کشور است،‌ به تبیین لوازم حضور حداکثری مردم پرداخت و گفت:‌ لازمه حضور پرشور در وهله نخست رقابت سالم کاندیداها،‌ اجتناب از تخریب دیگران، وعده های بیهوده ندادن و بی قانونی نکردن است.

امام جمعه خرم آباد لازمه دیگر انتخابات پرشور را برگزاری انتخابات سالم به این معنا که هیچ کس رای خود را بر مردم تحمیل نکند دانست و اظهار داشت: مردم باید بر اساس بصیرت فرد مورد نظر را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند،‌ از سوی دیگر مجریان رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری را مورد توجه داشته باشند و بحمدلله در طول سی انتخاباتی که بعد از انقلاب در نظام برگزار شده ثابت گردیده که انتخابات سالم است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان لرستان بیان داشت: مهم ترین مساله در انتخابات حضور با بصیرت و دشمن شکن مردم توأم با انتخاب فرد اصلح است،‌ از سویی دیگر اطلاع رسانی و تبلیغات و آگاهی بخشی به مردم بر نشاط انتخابات می افزاید و حضور حداکثری در جهت مصون سازی کشور و یاس و نا امیدی دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه افزود: با توجه به نهضت بیداری اسلامی حضور مردم در انتخابات مجلس باید به صورت پرشور محقق شود تا الگوی موفق مردم سالاری دینی برای انقلاب ها منطقه باشد.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: از سویی دیگر دشمنان با تبلیغات، تهدیدات و هجمه وسیعی که راجع به انتخابات دارند به دنبال کاهش مشارکت مردم هستند، از این رو حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و پتکی بر سر معاندان نظام خواهد بود. /924/ت302/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.