بايد افرادي وارد مجلس شوند که براي ارزش‌هاي نظام گام برمي‌دارند

چ, 12/03/1390 - 11:10
بايد افرادي وارد مجلس شوند که براي ارزش‌هاي نظام گام برمي‌دارند

  بايد افرادي وارد مجلس شوند، که بدون توجه به قوميت و مذهب، در راستاي حفظ نظام اسلامي و ارزش‌هاي آن گام بردارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، آيت‌الله ممدوحي، عصر امروز در نشست طلاب قروه و کامياران، مقيم حوزه علميه قم که در نمازخانه دفتر تبليغات اسلامي قم برگزار شد، اظهار داشت:‌ اگر

دشمن بر ايران اسلامي مسلط شود، اوضاع ما، متفاوت از اوضاع مردم عراق و افغانستان خواهد بود، دشمن از ما سيلي خورده است، از اين رو، از هيچ‌جنايتي کوتاه نمي‌آيد.

عضو جامعه مدرسين حوزه‌ علميه قم با اشاره به انتخابات مجلس نهم و لزوم حضور حداکثري مردم در آن، خاطرنشان کرد: بايد افرادي وارد مجلس شوند، که بدون توجه به قوميت و مذهب، در راستاي حفظ نظام اسلامي و ارزش‌هاي آن گام بردارد.

وي با بيان اين که وظيفه طلاب و فضلاي حوزه، براي حفظ نظام اسلامي در اين کشور،‌ بيشتر و حساس‌تر است،‌اظهار داشت:‌ طلبه بايد در جامعه حضور يابد و مشکلات و کاستي‌هاي فرهنگي و ديني جامعه را شناسايي و با تمام توان، براي برطرف کردن آن، تلاش کند.

آيت‌الله ممدوحي زندگي طلبگي را جداي از زندگي افراد عادي دانست و اظهار داشت: طلبه بايد بداند که زندگي او، بايد در خدمت امام زمان(عج) باشد؛ بنابراين، رفتار، گفتار، منش و روش او همراه با نجابت باشد.

وي افزود: صرف وجود چنين طلبه‌اي در ميان مردم، آنها را به سوي اخلاق و رفتار نيکو دعوت مي‌کند.

عضو خبرگان رهبري با اشاره به حضور برادران اهل سنت و شيعه در کنار هم در استان کردستان، اظهار نمود: البته طلاب بايد در کنار تأکيد بر وحدت مسلمانان، مراقب توطئه‌هاي دشمنان باشند.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي وهابيت عليه شيعه افزود: وهابيت جوانان اهل سنت را فريب مي‌دهند و با حمايت‌هاي مالي خود آنان را به بيراهه مي‌کشانند.

*نماينده مجلس بايد انقلابي و ولايت محور باشد

در ادامه اين نشست، حجت‌الاسلام کاويان، مسئول نهاد رهبري در دانشگاه آزاد کردستان در سخناني، در تبيين ويژگي‌هاي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت:‌کسي که قرار است به عنوان نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي باشد، ‌بايد فردي انقلابي و استکبارستيز و تکليف‌گرا و ولايت‌محور در گفتار و رفتار باشد.

وي افزود: مردمي و ساده زيستي،‌ وابسته نبودن به کانون‌هاي قدرت و ثروت، عدالت‌خواهي و حامي مردم، شجاعت و دفاع از حق و بصيرت و دشمن‌شناسي، از ديگر ويژگي‌هاي افرادي است که بايد متصدي نمايندگي مردم در مجلس شوراي اسلامي باشند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.