مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

چ, 11/26/1390 - 07:26
مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

 بیش از 4 هزار نفر از اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی در آستانه 29 بهمن در قالب بیش از 110 کاروان برای دیدار با مقام معظم رهبری امشب عازم تهران می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم استان آذربایجان شرقی برای ششمین سال متوالی در آستانه فرا رسیدن قیام خونین 29 بهمن سال 56 تبریز با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دیدار خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: ستاد دیدار با مقام معظم رهبری از ماه ها قبل به ریاست آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و نمایندگان دستگاه ها و نهادهای مختلف در استان فعال شده که نهایتا امروز بیش از 4 هزار نفر عازم تهران خواهند شد که که از این تعداد 500 نفر را بانوان تشکیل می دهد.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: امسال نیز برای ششمین سال متوالی بیش از 4 هزار آذربایجانی از اقشار مختلف اعم از دانشجو، طلبه، کارگر، معلم، کارمند، بازاری، خبرنگار، هنرمند، شاعر و ... برای دیدار با رهبر انقلاب عازم تهران خواهند شد، ضمن اینکه کاروان اعزامی را نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه، استاندار، نمایندگان مجلس و مسؤولان استانی آذربایجان شرقی همراهی خواهند کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: با وجود این که تعداد متقاضیان بسیار بیشتر از ظرفیت بود، ولی به دلیل محدودیت ها نمی توانستیم بیش از این نام نویسی کنیم، که امید است فردا شاهد برگزاری همایشی بزرگ و باشکوه از تجدید میثاق مردم آذربایجان با ولایت باشیم.

وی، تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، اجرای سرود دسته جمعی، سخنرانی آیت الله محسن مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و در نهایت گوش جان سپردن به رهنمودهای ولی امر مسلمین را جزو برنامه های دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبری بیان کرد.

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه با اشاره به ابعاد قیام 29 بهمن سال 56 تبریز خاطرنشان کرد: مردم تبریز در آن روز تاریخی با لبیک به ندای علمای خود و همزمان با چهلمین روز شهدای 19 دی قم، بار دیگر سر حلقه حرکت اسلامی و انقلابی ملت ایران شدند، رهبر فرزانه انقلاب نیز بحق آذربایجان را نقطه ثقل ملت ایران و یکی از عمده‌ترین مراکز حیات کشور دانسته‌اند.

وی در پایان با بیان این‌که مطابق تصمیم کمیته اجرایی دیدار با رهبری تمام اعضای کاروان زیر پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند، تصریح کرد: این کاروان امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء تبریز را به مقصد تهران ترک و صبح فردا 26 بهمن در حسینیه امام خمینی(ره) تهران با رهبر فرزانه انقلاب دیدار خواهند داشت./935/پ201/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.