نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:عذاب شدید الهی در انتظار آل سعود و آل خلیفه است

س, 11/25/1390 - 11:09
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:عذاب شدید الهی در انتظار آل سعود و آل خلیفه است

امام جمعه اراک در مراسم اولین سالگرد قیام مردم بحرین تاکید کرد که ملت بحرین اسلام خواهان دروغین را رسوا ساخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در مراسم اولین سالگرد انقلاب ملت بحرین که

از سوی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد گفت: این مراسم مبارک با حضور مراجع، علما و روحانیون در جوار بارگاه حضرت معصومه (س) و در ایام مبارک فجر و روزهای وحدت به مناسبت فداکاری های مردم و شهدای گرانقدر بحرین که تاکنون 70 تن در این قیام به شهادت رسیدند، برگزار می شود.

وی افزود: بیوت مراجع، مراجع تقلید و علمای بحرین و ایران در این مراسم به عنوان همدردی و حمایت مستقیم و غیرمستقیم شرکت کردند. مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، علما، جامعه مدرسین و حوزه علمیه قم همواره در حمایت از ملت مظلوم بحرین تلاش و سخنرانی کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین دری نجف آبادی جنایت های آل خلیفه در بحرین را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: رژیم آل خلیفه، آل سعود، آمریکا و حامیان آن با تمام و چنگ و دندان علیه ملت بحرین دست بکار شده و به جای اینکه به حقوق مشروع ملت بحرین پاسخ دهند با خشونت، حبس، تبعید و کشتار مردم تانک و توپ در برابر این ملت ایستاده اند. امروز هم مردم بحرین حضور گسترده و باشکوهی داشتند، اما رژیم فاسق آل خلیفه با خشونت و تندی و اسلحه با آنها برخورد کرد.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: رژیم هایی که ادعای اسلام دارند در عرصه عمل دست در دست آمریکا و حامیان صهیونیسم داده و با مردمشان با ناسازگاری، تصفیه نژادی، قتل، ترور، تهدید، ارعاب، زندان های وحشیانیه و هتک ناموس عمل می کنند و با دشمنان اسلام همراه و همسو شده اند.

وی با تاکید بر اینکه ملت بحرین دارای سابقه درخشانی است ادامه داد: ملت اسلام سابقه تاریخی و درخشانی در تاریخ اسلامی و تشیع دارند و از روزهای اول طلوع خورشید اسلام از روی سلم و صفا این دین مبین را پذیرفتند. این مردم از اسلام به دنبال تقوا، کرامت، آزادی و فضیلت بودند و این امور را در اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می بینند.

شیخ قربانعلی دری نجف آبادی قیام ملت بحرین را اسلامی و ملی خواند و تاکید کرد: بحث تسنن و تشیع در بحرین بی معناست و همه مردم در برابر ظلم ایستاده اند، آل خلیفه با توطئه های مذهبی درصدد جدایی میان شیعیان و اهل سنت است، اما در میدان عمل به موفقیت دست نیافته و شهروندان بحرینی توانستد نقشه های این رژیم را خنثی سازند. شعار اصلی ملت بحرین همانند شعارهای سازنده صدر اسلام است و آنان مبازره با استبداد، تبعیض، عدالت خواهی و استبکار صهیونیسم که از شعارهای مهم اسلام به شمار می آید را فریاد می زنند.

امام جمعه اراک از سیاست های آل خلیفه برای تغییر بافت جامعه بحرین انتقاد کرد و بیان داشت: 600 هزار تن از جمیعت 800 هزار نفری بحرین را شیعیان تشکیل می دهند، اما رژیم آل خلیفه با دادن تابعیت به مزدوران و بعثی ها درصدد تغییر بافت جامعه به نفع دیکتاتوری است. آل خلیفه همچنین دست به دامن آل سعود شده است تا با یاری گرفتن نیروهای این رژیم به کشتار شهروندان خود بپردازد، ملت بحرین اشغال کشور خود را نمی پذیرند و از اینکه وطنشان به عربستان وابسته باشد به شدت خشمگین هستند.

وی با اشاره به دست داشتن آمریکا در کشتار ملت مظلوم بحرین خاطر نشان ساخت: اوباما که ژست دموکراسی به خود گرفته است با همکاری آل خلیفه، آل سعود و رژیم صهیونیستی به مدت یکسال است به نسل کشی، تبعیض، ناعدالتی و حمله با گازهای سمی و شیمیایی به مردم می پردازد.

حجت الاسلام و المسلمین دری نجف آبادی آل خلیفه و آل سعود را نسبت به سرنوشتی شوم برحذر داشت و گفت: گویا آل خلیفه و آل سعود از سرنوشت دیکتاتورهای سابق نظیر صدام، قذافی، زین العابدین بن علی و حسنی مبارک درس عبرت نگرفته اند و نمی دانند که سرنوشت مشابهی در انتظار آنان خواهد بود. قرن 21 قرنی نیست که بتوان با استفاده از تفنگ و سرنیزه و اعمال قدرت بر مردم حکومت کرد، بلکه قرن بیداری و اراده ملت هاست و اراده مسلمانان نیز تابع دستورات خداوند و پیامبر (ص) است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: یکی از مهم ترین دستاوردهای ملت بحرین اینست که آبروی اسلام خواهان دروغین را برده است، آل خلیفه و آل سعود به نام اسلام علیه سوریه ایستاده اند و روسیه و چین که قطعنامه علیه سوریه را وتو کرده اند را جانی می دانند، اما خودشان به اشغال بحرین پرداخته و این کشور را به زندانی بزرگ مبدل ساخته اند.

وی فداکاری ملت های اسلامی را برگرفته از نهضت امام حسین (ع) توصیف کرد و اظهار داشت: هر جا که مقاومتی باشد این اسلام خواهان دروغین حضور می یابند و با تمام توان در برابر آن می ایستند و بر همین اساس است که به دشمنی با جمهوری اسلامی ایران می پردازند، اما آنها نمی دانند که ملت های منطقه درس فداکاری را از مدرسه امام حسین (ع) فراگرفته و شعار «هیهات مناالذله» را با تمام قدرت فریاد می زنند.

دری نجف آبادی علمای اسلام را به حمایت از ملت بحرین فراخواند و تاکید کرد: چگونه ممکن است که علمای کشورهای اسلامی در برابر همه جنایت های صورت گرفته علیه ملت بحرین سکوت اختیار می کنند؟ همه ما وظیفه داریم در حمایت از بحرینی ها داد بزنند، حمایت کنند و راهپیمایی برگزار کنند و اجازه ندهند ملتی به خاطر قلدربازی های آل خلیفه و آمریکا کوبیده شوند.

وی ادامه داد: سپر جزیره که قرار نبود با پول خودمان به سرکوب و تیراندازی به ما اقدام کند و حامی منافع آمریکا باشد. مجامع بین المللی، شورای امنیت و سازمان حقوق که قرار نبود در برابر جنایت ها سکوت اختیار کنند، اما متاسفانه این سازمان ها که مخالف مقاومت هستند هر روز علیه سوریه بیانیه صادر می کنند، ولی در برابر جنایت خاندان خبیث و مزدور آل خلیفه سکوت اختیار کرده اند.

امام جمعه اراک دخالت ایران در امور داخلی بحرین را دروغی بزرگ خواند و تصریح کرد: جمهور اسلامی ایران همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به هیچ وجه در امور داخلی بحرین دخالت نمی کند و تنها به حمایت معنوی نظیر برگزاری چنین همایش هایی اکتفا کرده است، آنان با این اتهامات درصدد ایجاد شکاف و تفرقه در منطقه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین دری نجف آبادی با اشاره به اینکه عذاب الهی در انتظار حکام عربستان و بحرین است، اظهار داشت: حکام عربستان و بحرین که برای 2 روز ریاست و حکومت چنین پرونده ننگینی را برای خود دست و پا کرده اند باید بدانند که عذاب شدید الهی در انتظار آنان است. آیا آل سعود و آل خلیفه از خداوند و پیامبر و شهدا شرم نمی کنند که برای حفظ پایگاه های آمریکا و امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه به کشتار وحشیانیه ملت بحرین می پردازند؟

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان ساخت: اگر در میان اینان گوش شنوایی پیدا نمی شود از خداوند می خواهم که عذاب الهی را بر آنان وارد سازد. این خاندان سرانجام به درک واصل خواهد شد و این اسلام و ملت است که باقی می مانند و روسیاهی برای جنایتکاران باقی خواهد ماند./980/ب912/گ
 

 

 

 

 


 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.