حجت الاسلام نقويان:بيشتر مشكلات جامعه تاوان بي‌تقوايي است

س, 11/18/1390 - 07:50
حجت الاسلام نقويان:بيشتر مشكلات جامعه تاوان بي‌تقوايي است

حجت الاسلام نقويان گفت: مشكلاتي كه در جامعه به وجود مي‌آيند تاوان ‌عزت و شرف نيستند، بلكه تاوان بي‌تقوايي و مهجور ماندن مردم از آن است البته بخشي از آن نيز تاوان بي‌تدبيري‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، ‌حجت الاسلام ناصر نقويان، عصر روز گذشته در همايش زنان،پيشگامان انقلاب اسلامي در دانشگاه آزاد اسلامي كرج اظهار داشت: کارگردانان زندگي زنان هستند و اين کارگردانان بايد در ارائه کار خود به بهترين وجه تلاش کنند تا بتوانند محصول خوبي تقديم جامعه كنند.

وي افزود: زنان گوهرند و بايد در حفظ و نگهداري از فضائل خدادادي دروني خود کوشا باشند و نگذارند بازيچه قرار بگيرند.

نقويان اظهار داشت: اين انقلاب به واسطه حضور و نقش زنان در مبارزات به پيروزي رسيد چرا كه زنان در تمامي عرصه‌هاي اجتماعي، معنوي و خانواده نقش پررنگ و اساسي دارند.

وي بيان داشت: زن از زيبايي و لطافت برخوردار است چرا كه در اشعار عرفاني همواره خداوند را به زن و لطافت آن تشبيه كرده‌اند.

وي تصريح کرد: امروزه متاسفانه هوسرانان، زن را از جلال و شكوه و جمال به عروسك دست خودشان تبديل کرده‌اند.

اين استاد دانشگاه افزود: ‌در انقلاب اسلامي ملت ايران به اين رشد رسيدند كه ما آقايي مي‌خواهيم و ديگر نوكري نمي‌كنيم.

وي اظهار داشت: اگر ما بهترين جوان‌هاي اين مرز و بوم را فدا كرديم و مقدس‌ترين خون‌ها پاي نهال انقلاب ريخته شد، به اين دليل است كه ملت ايران فهميده بود آنچه به دست خواهد آورد بسيار ارزشمند است.

نقويان خاطر نشان کرد: مشكلاتي كه در جامعه به وجود مي‌آيند تاوان ‌عزت و شرف نيستند بلكه تاوان بي‌تقوايي و مهجور ماندن مردم از آن است البته بخشي از آن نيز تاوان بي تدبيري‌ها است.

نقويان با اشاره به اينكه مادران بايد فرزندان با تقوا تربيت كنند، گفت: اميدواريم مسوولان جمهوري اسلامي دچار بي‌تقوايي و بي‌تدبيري نشوند.

در اين همايش كه با حضور بيش از 150 نفر از بانوان شهرستان کرج در دانشگاه آزاد اسلامي برگزار شد، معاون فرماندار در امور بانوان، ‌نماينده بسيج بانوان استان و بانوان ادارت استان و شهرستان حضور داشتند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.