نام نویسی طلاب برای دوره تخصصی تربیت مشاور ازدواج

س, 11/18/1390 - 07:43
نام نویسی طلاب برای دوره تخصصی تربیت مشاور ازدواج

 مشکلات ازدواج جوانان و راه‌کارها، ملاک‌های انتخاب همسر، سن ازدواج، ازدواج مردان و زنان مجرد، تعدد زوجات، ازدواج موقت، پایدارسازی خانواده و مشاوره ازدواج بخشی از مطالبی است که در دوره تخصصی تربیت مشاور ازدواج مطرح می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه، به منظور توانمندسازی مبلغان دینی در زمینه پاسخ گویی به پرسش های مطرح درباره ازدواج و ارائه مشاوره در پایگاه اینترنتی مشاور ازدواج،‌ دوره تخصصی مباحث ازدواج و مشاوره برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، مشکلات ازدواج جوانان و راه‌کارها، ملاک‌های انتخاب همسر، سن ازدواج، ازدواج مردان و زنان مجرد، تعدد زوجات، ازدواج موقت، پایدارسازی خانواده و مشاوره ازدواج، بخشی از مطالبی است که در این دوره مطرح می شود.

تأهل، اتمام سطح دو حوزه، تسلط در زمینه کار با اینترنت، تایپ و آشنایی با فنون مشاوره و تعهد کار به میزان دو ساعت در روز برای فعالیت اینترنتی، بخشی از شرایط نام نویسی در این دوره است.

شایان ذکر است، اعطای گواهی پایان دوره و دعوت به کار در صورت قبولی در دوره آموزشی از مزایای شرکت در این دوره است.

علاقه مندان به نام نویسی در این دوره که از تاریخ ششم تا بیست و چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود می‌توانند به نشانی قم ـ خیابان زنبیل آباد ـ 20 متری فجر ـ خیابان دانش ـ‌ مجتمع صدوق ـ فاز 7 ـ طبقه سوم ـ اتاق 446، واحد احیای سنت‌های حسنه مراجعه یا با شماره 2940659  تماس بگیرند.

همچنین، فرم نام نویسی از نشانی اینترنتی http://www.mobaleghan.com قابل دسترسی است.

گفتنی است، پایگاه اینترنتی مشاور ازدواج از پایگاه های معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی معاونت تبلیغ حوزه به نشانی اینترنتی ttp://www.moshaver41.ir است که در آن مشاوره و پاسخ به پرسش های ازدواج ارائه می شود./919/پ202/ع

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.