رشد حوزه‌های مختلف کتاب‌های دینی در دولت دهم

ش, 11/01/1390 - 11:19
رشد حوزه‌های مختلف کتاب‌های دینی در دولت دهم

 قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی گفت: در طول دولت دهم شاهد رشد کتاب‌های دینی در تولید،‌ چاپ و توزیع در عرصه‌های داخلی و خارجی بوده ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت‌الاسلام حمید محمدی در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، به رشد کمی و کیفی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ارتباط  خوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه علمیه موجب رشد و ارتقا این نمایشگاه شده است.

وی با تاکید بر اینکه در طول دولت دهم شاهد رشد کتاب‌های دینی در تولید،‌ چاپ و توزیع در عرصه‌های داخلی و خارجی بودیم، افزود: انشاالله در نمایشگاه کتاب تهران شاهد شکوفایی در عرصه کتاب‌های دینی خواهیم بود.

رئیس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور حضور مستمر ناشران بین‌المللی در کشور و ناشران داخلی در سایر کشور‌های را ضروری دانست و ابراز داشت: این گونه فعالیت‌ها در حوزه نشر می‌تواند منشا تعاملات جدی در آینده باشد.

وی با اشاره با اقبال بیش از 110 زبان به معارف بلند اهل بیت(ع)، گفت: وزارت ارشاد باید این معارف بلند را ترجمه و به علاقمندان معارف اهل بیت(ع) در سراسر جهان عرضه کند.

محمدی با قدردانی از برگزار کنندگان دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه ابراز داشت: فضایی که در این نمایشگاه ایجاد شده است نوید آینده بسیار خوبی را در حوزه کتاب‌های دینی و مذهبی می‌دهد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با راه‌اندازی شهرک شهاب که کار بی‌نظیری در ایران خواهد بود بتوانیم عملیات تولید، چاپ، نشر و توزیع را در سطح داخلی و بین‌المللی به نحو شایسته‌ای  به پیش ببریم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.