حضرت آيت الله علوي گرگاني: ربا از سيستم بانکي برچيده شود

ی, 10/25/1390 - 16:02
حضرت آيت الله علوي گرگاني: ربا از سيستم بانکي برچيده شود

  حضرت‌ آيت‌الله علوي گرگاني با تاکيد بر اين که نبايد ربا در سيستم بانکي وجود داشته باشد، گفتند: مسئولان بايد براي خدمت بهتر به مردم، گوش به فرمان رهبري و علما باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب استاد خارج فقه و اصول حوزه علميه قم، امروز در ديدار جمعي از مسئولان و بسيجيان مؤسسه مالي و اعتباري مهر، اظهار داشت: بسيجيان از گل‌هاي سر سبد جمهوري اسلامي ايران به شمار مي‌روند.

ايشان خاطرنشان کردند: بسيج بر اساس انديشه‌هاي والاي امام خميني(ره) شکل گرفت و امروز به درخت تنومندي تبديل شده که همه از ميوه آن استفاده مي‌کنند.

معظم له در ادامه با بيان اين که گزارش‌هاي ارائه شده از مؤسسه مالي و اعتباري مهر مايه خوشحالي است، گفتند: اگر کسي عملش خوب باشد، در قيامت به صورت زيبا حاضر خواهد شد.

اين استاد حوزه علميه قم افزودند: بايد عملکرد شما به گونه اي باشد که آبروي نظام جمهوري اسلامي ايران در عرصه جهاني باشيد و اين هم جز با عمل خوب و خدمت به مردم و جامعه ميسر نمي شود.

ايشان اضافه کردند:  مسئولان بايد براي خدمت بهتر به مردم، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و بزرگان باشند.

حضرت آيت الله علوي گرگاني با بيان اين که نبايد در بانک‌ها چيزي به نام ربا وجود داشته باشد، خاطرنشان ساختند: همه کارها را مي‌توان به گونه اي مشروع و يا غير مشروع انجام داد، مهم اين است که بايد سعي کرد کارها به صورت مشروع انجام شود.

ايشان ادامه دادند: اگر کارها به صورت مشروع و با نظر رهبري، بزرگان و علما انجام شود، در اين صورت کارهاي انجام گرفته با اجر معنوي همراه خواهد بود.

معظم‌له اضافه کردند: آرزوي من اين است که در نظام مقدس جمهوري اسلامي، شما بسيجيان در حال خدمت در مؤسسه مالي و اعتباري مهر، هر چه بيشتر براي خدمت به مردم تلاش کنيد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.