عضو خبرگان رهبري:9 دي منجر به قدرت مضاعف نظام شد

ش, 10/10/1390 - 08:00
عضو خبرگان رهبري:9 دي منجر به قدرت مضاعف نظام شد

عضو مجلس خبرگان رهبري با تاکيد بر اين که حماسه 9 دي، يکي از تبلورهاي عاشورا بود، گفت: فتنه سال 88 منجر به قدرت مضاعف نظام و مردم در يوم الله 9 دي شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آيت الله ممدوحي، در مراسم گراميداشت سالروز حماسه 9 دي که با حضور بانوان طلبه در سالن شهيد صدوقي جامعة‌الزهرا(س) برگزار شد، گفت:‌ امدادهاي غيبي را در جريان حوادث پس از انتخابات سال 88 نمي توان ناديده گرفت و البته بايد توجه داشت که سرنخ همه اين کمک هاي الهي، ريشه در زيارت عاشورا و دعاي عرفه و نمازجمعه ها دارد.

وي افزود: به لطف الهي کشور ما کشور 9 دي و عاشورا است و ما اين ايستادگي و بصيرت ولايي را از امام حسين (ع) داريم.

آيت الله ممدوحي در ادامه با اشاره به هتاکي و حرمت شکني فتنه گران در عاشوراي سال 88 اظهار داشت: دشمن فهميده است که عاشورا و کربلا براي اين ملت تا چه اندازه مهم است، اما مزدوران بيچاره و فاقد شعور آن ها در داخل اين مساله را نفهميدند و ديديم که در جريان عاشوراي سال 88 چه افتضاحي را به بار آوردند.

* فرهنگ عاشورا نگهدارنده کيان کشور است

وي با بيان اين که فرهنگ عاشورايي نگهدارنده کيان اين کشور اسلامي است، خاطرنشان کرد: در 9 دي دشمنان و فتنه گران با مشت محکم مردم روبرو شدند و يکباره همه بافته هاي آن ها پنبه شد و فهميدند که در نگاه مردم تنها آبروي خود را برده اند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم همچنين با اشاره به قدرتمندي امروز ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف ابراز داشت: امروز حرفه اي ترين جاسوسان شرق و غرب عالم با پيشرفته ترين و پيچيده ترين امکانات جاسوسي عليه جمهوري اسلامي فعاليت مي کنند و با اين حال مشاهده مي کنيم که روز به روز بر عزت و عظمت ايران اسلامي افزوده مي شود و اين جز عنايت خداوند و تاثيرپذيري از فرهنگ اهل بيت (ع) نيست.

وي با تاکيد بر اين که اگر امروز ايران اسلامي در مناسبات جهاني به عنوان يک ابرقدرت شناخته مي شود، نشات گرفته از تعلق به ائمه اطهار (ع) است، گفت: سياست کلي جهان امروز به سمت حقيقتي منعطف است که در زيارت عاشورا و به ويژه دعاي ندبه به آن اشاره شده است.

* مراقب توطئه‌هاي دشمنان باشيم

آيت الله ممدوحي تصريح کرد: با اين همه ما بايد همواره مراقب توطئه هاي دشمنان باشيم و بدانيم که آن ها مترصد نقطه کوري هستند که از اين طريق حمله اي ديگر را آغاز کرده و ضربه اي وارد کنند.

وي در خاتمه با بيان اين که تمسک به فرهنگ اهل بيت (ع) باعث رشد فرهنگي و اخلاقي جامعه مي شود، يادآور شد: حاکميت ارزش هاي الهي از جمله عفاف در جامعه اسلامي در پرتو تمسک به فرهنگ اهل بيت (ع) امکان پذير است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.