بانک اطلاعات جامع طلاب شاهد و ايثارگر راه اندازي مي‌شود

د, 10/05/1390 - 07:29
بانک اطلاعات جامع طلاب شاهد و ايثارگر راه اندازي مي‌شود

  مدير کل امور طلاب حوزه از تصويب طرح راه اندازي بانک اطلاعات جامع طلاب شاهد و ايثارگر از سوي ستاد شاهد حوزوي خبر داد. 

حجت الاسلام عباس رضواني نسب، در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  با اشاره به برگزاري جلسه ستاد شاهد حوزوي که به رياست حجت الاسلام والمسلمين ملک دار، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌هاي علميه کشور و با حضور مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران و نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه‌هاي قم برگزار شد، اظهارداشت: در اين جلسه طرح راه اندازي بانک اطلاعات جامع طلاب شاهد و ايثارگر به تصويب رسيد.

وي افزود: بر اساس اين طرح به زودي بانک جامع اطلاعات طلاب شاهد، ايثارگر، آزاده و جانباز به منظور شناسايي طلاب و فضلاي حوزه و ارائه خدمات بهتر و بيشتر فرهنگي، رفاهي و آموزشي به آنان راه اندازي مي‌گردد.

* نحوه ثبت نام در بانک اطلاعات

مدير کل امور طلاب حوزه‌هاي علميه ادامه داد: طلاب و فضلايي که واجد شرايط هستند مي‌توانند با مراجعه به سايت معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه به نشاني www.mortn.ir و ثبت نام در سامانه نجما، اطلاعات لازم براي ثبت در بانک اطلاعات را درج نمايند و از خدمات رفاهي، آموزشي و فرهنگي آن بهره مند شوند.

وي خاطرنشان کرد: به منظور تسهيل و تسريع در روند فعاليت‌هاي اين طرح، دو کميته آموزشي و فرهنگي تحت نظارت ستاد شاهد حوزوي راه اندازي شد تا مسائل مربوط به اين طرح را بررسي و هر چه سريع تر اجرايي کنند.

شايان ذکر است، جلسه ستاد شاهد حوزوي به صورت ماهانه و با حضور معاون امور طلاب و دانش اموختگان حوزه‌هاي علميه و مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران و نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه‌هاي قم به منظور خدمت رساني به طلاب شاهد و ايثارگر برگزار مي‌گردد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.