معاون امور طلاب کشور:بن کارت کتاب طلاب شارژ می شود

ش, 10/03/1390 - 08:14
معاون امور طلاب کشور:بن کارت کتاب طلاب شارژ می شود

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور از شارژ بن کارت کتاب طلاب در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  حجت الاسلام محمود ملکدار، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور،  در اختتامیه دومین همایش معاونان امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه استان های سراسر کشور، گفت: بن کارت کتاب طلاب سراسر کشور به زودی شارژ می شود.

وی افزود: هم اینک نه ماه از سال می گذرد، ولی بن کارت کتاب طلاب شارژ نشده است و ما در این خصوص پیگیری های زیاد داشتیم و طلاب نیز انتظار داشتند که در این مدت بن کارت آن ها شارژ شود، اما تاکنون وعده ای مسوولان ارشاد عملی نشده است.

حجت الاسلام ملکدار خاطر نشان کرد: با توجه به تحولات اخیری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم رخ داد، مدیر جدید این اداره کل به ما وعده داد تا بن کارت کتاب طلاب شارژ شود و امیدواریم تنها در مقام وعده باقی نماند و در آینده نزدیک این مساله رخ دهد .

وی همچنین در این همایش برخی توصیه های اخلاقی را به مدیران ادارات مختلف امور طلاب کشور ارائه کرد و اظهار داشت: خدمت شیرین خود را با محبت و برخورد خوب همراه کنید و در انجام کارهای طلاب تلاش خود را به کار ببندید و بدانید این کارها هستند که برای انسان می ماند.

این مقام مسوول تصریح کرد: برای کار کردن راه زیاد و برای کار نکردن بهانه زیاد است، اگر کسی بخواهد کار کند راه های فراوانی برای انجام کار دارد، خوشا به حال کسانی که راه کارها را دنبال کنند نه بهانه را، بدانید انجام این کارها و اخلاص انسان را به سعادت می رساند.

وی با ارزیابی مثبت از برگزاری همایش معاونان امور طلاب گفت: این همایش بسیار خوب و تاثیر گذار بود و توانست تاثیرات ارزشمندی را به جا بگذارد و امیدواریم طرح و برنامه های مختلفی که همکارانمان از استانهای مختلف ارائه کردند، در آینده نزدیک محقق شود.

حجت الاسلام ملکدار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ سئوال برخی معاونان امور طلاب در خصوص تداخل برنامه های این مرکز با مرکز خدمات حوزه اظهار داشت: تداخل کاری هرگز با این دو مرکز وجود ندارد و به هیچ وجه موازی کاری نمی شود و کارها تکمیل کننده هم هستند و هماهنگی خوبی با هم داریم.

وی ادامه داد: بسیار از خدماتی که از سوی معاونت امور طلاب در سراسر کشور ارائه می شود هرگز از سوی مرکز خدمات کاری در این خصوص انجام نشده است و این فعالیت ها از سیاست های مرکز خدمات نیست؛ بنابراین کار خدماتی شما عزیزان به معنای تداخل کاری با مرکز خدمات نمی باشد.

معاون امور طلاب کشور در ادامه به برخی کارهای مشترک مرکز خدمات حوزه با معاونت امور طلاب اشاره کرد و برگزاری اردوها فرهنگی و تسهیلات اساکن زائران را از جمله آن ها برشمرد.

وی یادآور شد: 2500 نفر در سال جاری به اردوهای فرهنگی اعزام شدند که این برنامه در تابستان انجام گرفت و مرکز خدمات حوزه در این خصوص همکاری خوبی با ما داشت./917/پ202/ص

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.