میثاق دوباره 3هزار طلبه و روحانی بسیجی با رهبری

ش, 07/30/1390 - 11:53
میثاق دوباره 3هزار طلبه و روحانی بسیجی با رهبری

طلاب و روحانیون بسیجی با حضور در اردوی فرهنگی دفاعی «میثاق با ولایت» در سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به قم، یک بار دیگر با رهبر و مراد خود تجدید میثاق کردند. 

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب و روحانیون ، فرمانده تیپ مستقل امام صادق (ع) معتمد در جمع طلاب و روحانیون بسیجی در پادگان باقرالعلوم‌(ع) قم گفت: اگر سال گذشته طلاب و روحانیون در سفر تاریخی رهبر فرزانه انقلاب به قم پروانه‌وار دور ایشان حلقه زده بودند، امسال با حضور در اردوی فرهنگی دفاعی «میثاق با ولایت» با ایشان میثاق دوباره‌ای بستند.
حجت‌الاسلام با اشاره به اهداف برگزاری اردوی «میثاق با ولایت» معتمد افزود: این اردو به منظور تبیین و تحقق بخشی از مطالبات رهبر معظم انقلاب در سفر به شهر مقدس قم صورت گرفته است تا بتوانیم روحیه جهادی و تفکر بسیجی را روز به روز با کمک‌ حوزه‌های علمیه توسعه داده و تقویت کنیم.
وی، آشنایی طلاب با مسایل و جریان‌های داخلی و جهانی و آمادگی برای حفظ و دفاع از همه عرصه‌های انقلاب و نظام اسلامی را از دیگر اهداف اردوی فرهنگی دفاعی «میثاق با ولایت» بر شمرد.
فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق‌(ع) خاطرنشان ساخت: طلاب و روحانیون بسیجی آماده‌اند در صحنه‌های مختلف در دفاع از آرمان‌های امام و رهبری و حفظ انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستادگی و مقاومت داشته باشند تا بتوانند سرباز خوبی برای ولایت باشند.
وی، بصیرت افزایی و آشنا‌کردن مردم و آحاد جامعه اسلامی با مسایل نظام و وقایع جهانی را از وظایف طلاب و روحانیون بسیجی اعلام کرد.
شایان ذکر است در اردوی دو روزه فرهنگی دفاعی «میثاق با ولایت» بیش از 3هزار نفر طلاب و اساتید بسیجی حوزه علمیه قم شرکت داشتند.
همچنین برپایی کلاس‌های آموزشی، برگزاری صبحگاه مشترک، پیاده‌روی تاکتیکی و برگزاری دعای کمیل و ندبه از جمله برنامه‌های این اردو بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.