هشت سال دفاع مقدس ایران موجب بیداری اسلامی در منطقه شده است

س, 06/22/1390 - 07:47
هشت سال دفاع مقدس ایران موجب بیداری اسلامی در منطقه شده است

نمایندگی ولی‎فقیه سپاه قمر بنی هاشم (ع) گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس ایران که بیداری در نهایت به آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین منجر خواهد داشت.
به گزارش بسیج طلاب استان چهارمحال وبختیاری ، حجت‌الاسلام کریم سرافراز در جمع کارکنان سپاه این استان با اشاره به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: تاریخ ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به عنوان افتخاری بزرگ برای ایران، همواره در تاریخ ملت‌های دنیا جاودان و به عنوان الگوی استقلال، عزت و سربلندی برای جهانیان است.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمامی حربه‌ها استفاده کرد، گفت: یکی از حربه‌‎هایی که بهتر می‌توانست انقلاب نوپای ایران اسلامی را به گمان آنان از پای درآورد، جنگ تحمیلی بود.
حجت‌الاسلام سرافراز ادامه داد: جنگ با همه ویرانی‌ها و خسارت‌های جانی و مالی که داشت ، نه تنها ملت و نظام ما را با چالش مواجه نکرد بلکه این نظام و انقلاب شکوهمند با گسترش روحیه خودباوری و اعتماد به نفس مردم و تقویت هویت دینی باعث تثبیت بیش از پیش نظام نوپای اسلام در این خطه از دنیا شد.
نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) از دوران هشت سال دفاع مقدس به‌‎عنوان یک گنجینه با ارزش برای جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: دراین دوران با جانفشانی‌های رزمندگان اسلام ، هشت سال دفاع تبدیل به یک الگوی موثر برای تمامی نهضت‌های آزادی‌بخش اسلامی در سراسر دنیا شد.
وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که انقلاب اسلامی به دنیا صادر، جمهوری اسلامی تثبیت، آرمان‌ها و ارزش‌های والای دینی همچون ایثار، شهادت، از خودگذشتی، غیرت و تعصب ملی و دینی در جامعه نهادینه شد.
حجت‌الاسلام سرافراز با بیان اینکه ما به فرموده حضرت امام خمینی(ره) در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم، گفت: ما در جنگ ریشه‏هاى انقلاب پر بار اسلامى‏مان را محکم کردیم و به مردم جهان و به‌ویژه مردم منطقه نشان دادیم که علیه تمامى قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها سالیان سال مى‏توان مبارزه کرد، جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت.
وی با اشاره به دیگر دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس ایران، گفت: جنگ ما موجب شد که تمامى سردمداران نظام‌هاى فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کنند، تنها در جنگ بود که صنایع نظامى ما از رشد آنچنانى برخوردار شد و از همه اینها مهم‌تر استمرار روح اسلام انقلابى در پرتو جنگ تحقق یافت.
حجت‌الاسلام سرافراز با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس ایران مصداق روشنی از وعده قرآنی“غلبه گروهی قلیل بر گروهی کثیر“ است ، گفت: در واقع از جنگ و انقلاب اسلامی ایران است که امروز جهان شاهد بیداری اسلامی در منطقه است.
وی با اشاره به تأثیر این دوران بر نسل جوان امروز، گفت: نسل جوان جامعه شاهد دوران دفاع مقدس نبوده‌اند و اطلاعات کافی در این زمینه ندارند ، برهمین اساس پرورش و انتقال گنجینه با ارزش دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان بقای اسلام ، جمهوری اسلامی و آزادگی را در ایران و دنیا تضمین می‌کند و فرهنگ شهادت دشمنان را نسبت به مقابله با نظام دلسرد می‌سازد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.