رييس مجلس اعلاي عراق:

د, 06/21/1390 - 07:57
رييس مجلس اعلاي عراق:

محور قراردادن مساله فلسطين، تحكيم بخش هويت اسلامي مسلمانان است
 رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق گفت: محور قرار دادن مساله فلسطين حقيقتي است كه مي تواند تحكيم بخش هويت و حقوق اسلامي مسلمانان باشد.
    محور قراردادن مساله فلسطين، تحكيم بخش هويت اسلامي مسلمانان است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمين 'سيدعمار حكيم' روز يكشنبه در مراسم افتتاحيه پنجمين اجلاس عمومي مجمع جهاني اهل بيت(ع) افزود: لازم است تا با بهره گيري از تجربه ايران در مسايل انقلابي و ديني، ملت هاي منطقه را نسبت به حوادث مختلفي كه در جهان عليه مسلمانان به وقوع مي پيوندد آگاه ساخت.
وي گفت: آنچه كه در پيروي از اهل بيت(ع) يك مكتب روشن به ما ارائه مي دهد، اجراي تعاليم اين معصومين به دور از خرافه گرايي و نيز استعلام اصول و مراجعه به علما و فقها براي اجراي اوامر اهل بيت(ع) و اعتدال در كارها است.
سيدعمار حكيم افزود: براي به سرانجام رساندن رسالت اهل بيت(ع) بايد در يك فضاي باز مشتركات را در كنار هم قرار داد و با استفاده از تمامي امكانات موجود، در برابر سلطه بيگانگان ايستادگي كرد.
رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق تصريح كرد كه در اين راه بايد به جوانان توجه شود و ضمن پايبندي به احكام اهل بيت(ع) و ابتكار و ابداع فرهنگ، در ايمان خود براي انجام كارها ثابت قدم بود.
نماينده رهبر شيعيان بحرين نيز در اين اجلاس گفت: دولت آل خليفه بحرين اكنون در گرداب عربستان و آمريكا فرو رفته و روز به روز بر اقتدار ملت بحرين افزوده مي شود.
'شيخ عبدالله الدقاق' با بيان اينكه اكنون اختلافات بين خاندان آل خليفه گسترش يافته و دولت قصد خاموش كردن حركت هاي مردمي را دارد، افزود: انقلاب هاي مردمي در سطح كشورهاي منطقه و دفاع از حركت مردم بحرين توسط علما و انديشمندان در حقيقت سبب تقويت ما و ذلت آل خليفه شده است.
پنجمين اجلاس مجمع عمومي جهاني اهل بيت (ع) كه صبح يكشنبه با حضور بيش از يكهزار متفكر و انديشمند از 120 كشور جهان در سالن اجلاس سران كشورهاي اسلامي آغاز به كار كرد، 24 شهريور ماه به پايان مي رسد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.