اذعان سازمان‌های جاسوسی اسرائیل:

ی, 06/20/1390 - 10:08
اذعان سازمان‌های جاسوسی اسرائیل:

تل‌آویو در خطرناک‌ترین مراحل خود قرار دارد
یک پایگاه صهیونیستی وابسته به سازمان‌های جاسوسی اسرائیل با اشاره به تسخیر سفارت اسرائیل تاکید کرد که این رژیم در خطرناک‌ترین مراحل خود قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از خبرگزاری فارس، ‌پایگاه خبری دبکا وابسته به سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در تحلیل اتفاقات اخیر علیه سفارت اسرائیل در مصر نوشت که حمله به سفارت اسرائیل در قاهره این رژیم را به 32 سال قبل و زمان تاریکی و یأس شدید و انزوای اسرائیل باز گردانده است.

تسخیر سفارت اسرائیل تل‌آویو را منزوی کرد

بر اساس این گزارش، سران اشغالگر اسرائیلی به صورت کامل پیامدهای این اتفاقات را برای اسرائیل می‌دانند و می‌دانند که این اتفاقات اسرائیل را به دهه 70 باز گردانده که تل‌آویو بدون وجود ثبات و در انزوای کامل زندگی می‌کند، این رژیم در آن زمان در خاورمیانه تنها بود و با حملات اعراب مواجه شده بود.
فرار سفیر اسرائیل از قاهره در کوتاه مدت بازگشتی نخواهد داشت.

این پایگاه خبری با اشاره به فرار سفیر اسرائیل از مصر تاکید کرد که این خروج بازگشت زودهنگامی را به دنبال نخواهد داشت، این پایگاه صهیونیستی البته مدعی شد که معاهده کمپ دیوید و معامله صدور گاز مصر به اسرائیل با قیمت ناچیز تغییری نخواهد داشت، این در حالی است که هر دوی این خواسته‌ها از مهمترین درخواست‌های ملت مصر است و در حالیکه برخی کارشناسان معاهده کمپ دیوید را عملا ملغی شده اعلام می‌کنند، وقوع 5 انفجار بعد از انقلاب ژانویه در خط لوله انتقال گاز مصر به اسرائیل، صادرات گاز به این رژیم را همچنان در حالت توقف نگه داشته است.

تسخیر سفارت، آغاز راه قطع روابط مصر و اسرائیل

دبکا حمله سفارت اسرائیل را آغاز قطع مناسبات اسرائیل و مصر دانست و تاکید کرد که این آغاز ابراز هم‌گرایی میان اخوان المسلمون و شورای نظامی انتقالی در این کشور است.

این پایگاه خبری به زمانبندی تسخیر سفارت اسرائیل در قاهره نیز اشاره کرده و نوشت که این عملیات تنها دو روز پیش از سفر رجب طیب اردوغان نخست‌وزیر ترکیه به قاهره انجام شد و نشان داد که اظهارت ضد اسرائیلی وی و تحریک مردم مصر بر روند اتفاقات در این کشور تاثیر داشته است، چرا که وی مصری‌ها را به قطع رابطه با اسرائیل تشویق کرد.

این گزارش می‌افزاید: به این ترتیب دو کشور از بزرگترین کشورهای خاورمیانه یعنی مصر و ترکیه در مقابل اسرائیل قرار گرفته و به اردوگاه دشمنان اسرائیل پیوستند، لذا اسرائیل در دوره کنونی در خطرناکترین مراحل تاریخی خود در عرصه‌های سیاسی و نظامی قرار گرفته است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.