400 دانش آموز محروم کرمان برای اولین بار به زیارت امام رضا مشرف می‌شوند

ی, 06/20/1390 - 07:57
400 دانش آموز محروم کرمان برای اولین بار به زیارت امام رضا مشرف می‌شوند

 مدیر گروه جهادی تبلیغی سفیر گفت: اردوی آموزشی زیارتی مشهد مقدس، ویژه چهارصد دانش آموز مقاطع راهنمایی و دبیرستان مناطق محروم استان کرمان از سوی گروه جهادی تبلیغی سفیر برگزار می شود.
حجت الاسلام حسن بابانژاد، مدیر گروه جهادی تبلیغی سفیر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: اردوی آموزشی زیارتی مشهد مقدس، ویژه چهارصد دانش‌آموز مقاطع راهنمایی و دبیرستان مناطق محروم استان کرمان از سوی گروه جهادی تبلیغی سفیر برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: 200 دانش آموز دختر از 22 تا 26 شهریور ماه و 200 دانش آموز پسر از تاریخ 27 تا 31 شهریور ماه در مشهد مقدس حضور خواهند یافت و با مباحث مختلف مذهبی و آموزشی آشنا می شوند.
حجت الاسلام بابانژاد اظهار داشت: بیشتر این دانش آموزان برای نخستین بار عازم سفر زیارتی مشهد مقدس می شوند و هر ده دانش‌آموز را یک طلبه همراهی می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: اجرای تئاتر، برگزاری نمایشگاه، برگزاری مسابقه و تشکیل حلقه های معرفت بخشی از برنامه های اجرایی این اردوی آموزشی و زیارتی است.

مدیر گروه جهادی تبلیغی سفیر یادآور شد: این اردوی آموزشی با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، کانون های فرهنگی مساجد، آموزش و پرورش استان کرمان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان کرمان برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: مباحث مورد نیاز طلاب و روحانیان در این اردو از قبل آماده شده است و طلاب دانش آموزان را از کرمان تا مشهد و سپس از مشهد تا کرمان همراهی کرده و سپس به قم مراجعه می‌کنند.

حجت الاسلام بابانژاد تصریح کرد: برگزاری این اردوی آموزشی زیارتی نقش به سزایی در خرافه زدایی و آشنایی دانش آموزان با مبانی دینی و مذهبی دارد.

شایان ذکر است، گروه جهادی تبلیغی سفیر در سال 1385 با همت و تلاش شماری از طلاب حوزه علمیه با هدف محرومیت زدایی مادی و فرهنگی از یک منطقه کوهستانی بسیار محروم در جنوب استان کرمان شکل گرفت و تاکنون فعالیت های تبلیغی و جهادی بسیاری انجام داده است. /919/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.