مسؤول امور روحانیان سازمان اوقاف کشور:

ی, 06/20/1390 - 07:52
مسؤول امور روحانیان سازمان اوقاف کشور:

انقلاب های مردمی با هدف تشکیل حکومت دینی به پیروزی حتمی می رسد

مسؤول امور روحانیان سازمان اوقاف و امور خیریه، حاکمیت دینی را از اصلی‌ترین مسائل مرتبط با زندگی مادی و اخروی دانست و تصریح کرد: انقلابی پیروز و سعادتمند و قدرتمند است که دارای حاکمیت دینی باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حجت الاسلام سعید طالبی‌نیا، مسؤول امور روحانیان سازمان اوقاف و امورخیریه کشور امروز در همایش خانوادگی ارتقای بصیرت کارکنان ادارات غرب استان، داشتن بصیرت را از مهم ترین مسأله تشخیص حق و باطل دانست.

وی افزود: کسانی که دارای فهم دینی نبوده اند حتی در زندگی مادی هم ضرر کرده‌اند و کسانی که در دنیا فقط خود را دیدند و از خداوند غافل شدند و معاد را از یاد بردند متضرر شده‌اند.

حجت الاسلام طالبی‌نیا، حاکمیت دینی را از اصلی‌ترین مسائل مرتبط با زندگی مادی و اخروی دانست و تصریح کرد: انقلابی پیروز و سعادتمند و قدرتمند است که دارای حاکمیت دینی باشد و هر حکومتی که دارای حاکمیت دینی نباشد دارای محور نیست و خلاء بزرگی در آن مشاهده خواهد شد.

مسؤول امور روحانیان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به بصیرت در موضوع تشخیص ولایت فقیه گفت: در بحث شناخت ولایت فقیه باید هوشیار باشیم و ولایت فقیه بعد از پیامبران و ائمه به طور سلسله وار انتقال یافت و این بحث را مرحوم کلینی آغاز و دیگر علما آن را تقویت و مطرح کردند و بعد از آن شیخ مفید که معلم شیعه است، ولایت فقیه را مطرح کرده است و بعد از آن شیخ طوسی و سید مرتضی رضی آن را بیان کرده اند و همه باید در مقابل این بزرگان سرتعظیم فرود بیاوریم و این بحث را با دل و جان پذیرا باشیم.

حجت الاسلام طالبی نیا، هدف از تشکیل حکومت دارای حاکمیت دینی را ایجاد پشتوانه برای حفظ حکومت و قدرتمند بودن در مقابل مستکبران و سدّ راه کردن برای دشمنان دانست.

وی، حکومت اسلامی ایران را ادامه دهنده حکومت راه انبیاء و ائمه معصومین(ع) دانست و افزود: این انقلاب با رهبری امام به پیروزی رسید و با رهبری رهبر معظم انقلاب با قدرت و بینش و بصیرت به پیش می رود و دولت های همیشه افت و خیز دارند و آنچه که باقی می ماند حاکمیت دینی است.

مسؤول امور روحانیان سازمان اوقاف کشور در ادامه افزود: باید به مقام معظم رهبری افتخار کنیم و وقتی کوفی عنان در دیدار با ایشان گفت که ‌ای کاش ایشان دبیر کل سازمان ملل می شدند و هیچکس را به کیاست ایشان ندیدم و این نعمت ولایت و دیگر نعمت ها خداوند بزرگ تا به حال به هیچ ملتی نداده است و باید قدر این حکومت را بدانیم و معتقد باشیم که مشروعیت ، از ناحیه مشروعیت حکومت اسلامی است.

وی، ایجاد بصیرت در خانواده ها و حفظ اعتقادات اسلامی و دینی در خانوارها را از اصلی‌ترین وظایف پدر و مادر دانست.

حجت الاسلام قادی، امام جمعه بخش نشتارود نیز در این همایش، اصلاح و فساد جامعه را در گرو اصلاح و فساد خانواده دانست و افزود: شناخت پایه های مسائل اعتقادی و اصول اخلاقی و عمل کردن این اصول از وظایف اصلی خانواده ها است که در این‌باره همه سخنرانان، مبلغان و علما مسؤولیت دارند که آن را تبلیغ کنند تا همه خانواده ها در مقابل هجمه ها و ایجاد شک و شبهه و فسادهای اخلاقی و بی بند و باری مصون بمانند./950/پ202/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.