جریان نفاق هم‌اکنون در جریان انحرافی نفوذ کرده است

د, 06/14/1390 - 08:16
جریان نفاق هم‌اکنون در جریان انحرافی نفوذ کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از  پایگاه خبری شهدای ترور محمد سراج فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور در نشست خبری «یادواره بزرگداشت شهدای ترور کارکنان دولت در سالن اجلاس» اظهار داشت: بنابر اطلاعات به دست آمده بین سازمان منافقان و گروهک فرقان که اول انقلاب شهید قرنی و شهید مطهری را ترور کردند، ارتباطی پنهانی وجود داشته است؛ آنها در سال 65 نیز در انتفاضه شیعیان جنوب عراق در سال 70 ـ 71 در صحن امام علی (علیه‌السلام) و در کربلا نقش داشتند.
وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه شهادت شهیدان رجایی و باهنر در هاله‌ای از ابهام است، بیان کرد: شهادت آنها را منافقین پذیرفته‌اند؛ اما هنوز نحوه نفوذ کشمیری برای ترور شهدای هشتم شهریور در ابهام است؛ منافقین برای رد گم کردن در خارج از ایران برای کشمیری مراسم ختم گرفتند؛ کشمیری سه روز قبل از انفجار دفتر نخست‌وزیری، بمبی را که در کیف جاسازی کرده بود را به بیت امام خمینی (ره) برده بود و می‌خواست با اصرار آن را به داخل ببرد؛ زمانی که وی با اصرار محافظان برای بازدید کیف مواجه می‌شود، قهر کرد و با همان کیف برگشت؛ وی سپس آن بمب جاسازی شده در کیف را در نخست‌ وزیری می‌گذراد و از جلسه خارج می‌شود.
 سرهنگ سراج افزود: پیگیری پرونده بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری توسط شهید قدوسی صورت گرفت که پس از ترور وی توسط جریان نفاق، امام خمینی (ره) دستور مختومه شدن این پرونده را دادند؛ کشمیری را بهزاد نبوی وارد نخست وزیری کرد و مسئولیت معاون اجرایی نخست وزیر با پیشنهاد وی صورت گرفت.
فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور اضافه کرد: گروهک تروریستی منافقین دهه نخست انقلاب که با جنگ مسلحانه می‌خواست به نظام جمهوری اسلامی لطمه بزند، دهه دوم در کارگزاران نظام نفوذ کرد؛ جریان نفاق در دهه سوم انقلاب در جریان اصلاحات نفوذ کرد و هم اکنون در جریان انحرافی نفوذ کرده است؛ لذا انقلاب اسلامی بیشترین لطمه را از منافقین خورده است و منافقین همواره در صدد فتنه‌گری هستند.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً عناصر داخلی در ترور دانشمندان و نخبگان اخیر نقش داشتند اما اسنادی برای این قضیه نداریم؛ در غائله عاشورای 88 نیز تعدادی از افراد وابسته به منافقین حضور داشتند؛ برطبق بررسی‌های انجام شده سرکرده کارگزاران، اصلاحات و جریان انحرافی حتی یک کلمه درباره منافقین و جریان نفاق حرف نزده‌اند.
فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور گفت: امروز دشمن به دنبال ترور شخصیت‌های انقلابی و در صورت نیاز ترور فیزیکی است، بنابراین باید هوشیاری خود را بالا ببریم و به آنها فرصت ندهیم.
وی افزود: افتخاری برای جمهوری اسلامی است که اپوزیسیون آن، نظام سلطه استکبار جهانی است؛ اگر در داخل کسی به نظام چنگ بیاندازد عامل نظام سلطه می‌شود بنابراین منافقین، جریان انحرافی، جریان اصلاحات نمی‌تواند ادعای انقلابی بودن را داشته باشد چراکه آنها به صورت نظام چنگ زده‌اند.

فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور ادامه داد: گروهک تروریستی منافقین از سال 60 جنگ مسلحانه را علیه مسئولان و امت ایران آغاز کرد که نزدیک به 17 هزار و 151 ایرانی را به شهادت رساندند. این گروهک منحوس از سال 57 تا سال 75 در تهران حدود 3 هزار و 698 ترور انجام داده است که حادثه هفتم تیر و هشتم شهریور یکی از این ترورها است که منافقین در روزنامه «مجاهد» مسئولیت آن ترورها را پذیرفته‌اند.
وی با بیان اینکه شهدای ترور از مظلومیت خاصی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران چوب بصیرت خود را خورده است؛ بیداری اسلامی که امروز اتفاق افتاده به دنبال بصیرت ملت ایران در 32 سال گذشته است؛ آنها استکبار جهانی و نظام سلطه را شناخته‌اند و در مقابلشان ایستاده‌اند؛ این بصیرت فدایی می‌خواست.
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.