روحانی جانباز در جوار حق آرام گرفت

ی, 06/13/1390 - 07:40
روحانی جانباز در جوار حق آرام گرفت

روحانی جانباز در جوار حق آرام گرفت

 روحانی جانباز در خانه ملت، به دلیل کمبود پلاکت خون ناشی از عوارض شیمیایی دوران جنگ تحمیلی، دعوت حق را لبیک گفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب، حجت الاسلام حسین اسلامی نماینده مردم ساوه و زرندیه، روحانی جانباز در خانه ملت، به دلیل کمبود پلاکت خون ناشی از عوارض شیمیایی دوران جنگ تحمیلی، دعوت حق را لبیک گفت.

بر اساس این گزارش این عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی دانشجوی دکترای فلسفه بود و به زبان های فرانسه، انگلیسی و عربی آشنایی و تسلط داشت.

وی که قبل از ورود به مجلس ریاست اداره عقیدتی سازمان هوافضا را بر عهده داشت، طی دو دوره هفتم و هشتم مجلس نمایندگی مردم ساوه و زرندیه و سخنگویی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی را عهده دار بود.

حجت الاسلام اسلامی در سن 45 سالگی صبح شنبه بر اثر سکته قلبی در بیمارستان شهید چمران درگذشت.

گفتنی است مرحوم حجت الاسلام اسلامی که اخیرا به علت عارضه سرطان چند روزی را در بیمارستان به سر می برد، هفته گذشته علی رغم حال جسمی نامساعد در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در فراکسیونهای اصولگرایان، کارگری، فرمانداری های ویژه، سرمایه گذاری، ورزشی، مناطق ویژه اقتصادی، گروه دوستی پارلمانهای ایران - تایلند، ایران - کامبوج و ایران - سریلانکا و کمیسیون های تدوین طرح نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی عضویت داشت.

وی که خود جانباز دفاع مقدس و از خانواده شهدا بود سه ماه قبل به دلیل جراحات ناشی از دوران هشت سال دفاع مقدس بستری شده و مدتی نیز در بیمارستانهای داخل و خارج از کشور تحت درمان قرار داشت.

بر این اساس رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای فقدان این روحانی مجاهد را از مجلس به خانواده معظم جانباز دفاع مقدس حجت الاسلام اسلامی تسلیت گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

تقدیر الهی این چنین رقم خورد که مجلس دوره هشتم در آخرین سال فعالیت خود در سوگ نماینده شهرستان ساوه و زرندیه مرحوم مغفور حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای حسین اسلامی بنشیند.

این شخصیت ارزشمند که سالها منشأ آثار فراوانی گردیده‌اند همواره مسئولیت‌های محوله را با درایت و دلسوزی مدیریت نمود و بحمدالله کارنامه خوبی از خود به جای گذاشت اما به تقدیر الهی مجلس شورای اسلامی از خدمات وجود این نماینده کوشا و بااخلاص محروم شد.

اینجانب فقدان آن برادر عزیز را به اقشار مختلف مردم شریف ساوه و زرندیه و به‌ویژه خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم. /955/پ201/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.