مهلت ارسال پيامك به جشنواره ادبي رضوي تمديد شد

س, 06/08/1390 - 07:51
مهلت ارسال پيامك به جشنواره ادبي رضوي تمديد شد

دبير جشنواره بين المللي پيامك ادبي رضوي از تمديد مهلت ارسال پيامك به جشنواره بين المللي پيامك ادبي رضوي خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از خبرگزاری ایرنا،' محمد علي منفرد' دليل تمديد زمان ارسال پيامك را استقبال گسترده و بي نظير علاقه مندان به جشنواره بين المللي ادبي رضوي عنوان كرد.
وي يادآورشد: علاقه مندان مي توانند پيامك هاي خود را تا پايان بيستم شهريورماه جاري به شماره تلفن 100038513 و يا به پست الكترونيكي info@farhang.gov.ir ارسال كنند.
مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تك‌بيت‌ها و جملات ادبي با 'موضوع حال و هواي عرفاني بارگاه و صحن و سراي حضرت رضا(ع)',' تمثيل‌ها'، ' رويا‌ پردازي‌ها و صور خيال' و ساير آرايه‌هاي ادبي در شعر و نثر و زندگي‌نامه، سفرتاريخي امام رضا (ع) به ايران، روايات و احاديت و داستان‌هاي مرتبط به امام (ع) را از محور و موضوع پيامك هاي ارسالي به اين جشنواره در ايران عنوان كرد.
به گفته منفرد، متن پيامك به سه زبان فارسي ، انگليسي و عربي پذيرفته مي شود و بايد تك بيت، مصرع يا جمله‌اي زيبا و تآثيرگذار باشد.
وي يادآور شد: اين متن ها مي بايستي براي نخستين بار توليد و آفريده شده و بيت‌ها و جملات تكراري كه پيش از اين منتشر يا در ساير جشنواره‌ها حائز رتبه شده‌ باشند دراين جشنواره شركت داده نخواهند شد .
فراهنگ

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.