نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌شود

د, 06/07/1390 - 07:38
نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌شود

نماز عید به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از خبرگزاری رسا، ستاد نماز جمعه تهران و ستاد برگزاری نماز عید فطر اعلام کرد، نماز عید به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در دانشگاه تهران اقامه خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است:

مردم موحد و با ایمان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات خالصانه شما امت خداجوی در ماه پرفضیلت رمضان و یک ماه روزه‌داری و شب زنده داری و راز و نیاز در شب‌های پرارزش قدر و اینکه نماز عید فطر تکمیل کننده ماه خدا است، بدینوسیله به اطلاع عموم مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی خصوصا مردم با ایمان ، مقاوم ، دینمدار و شریف می‌رساند که نماز عید سعید فطر با حضور میلیونی و خیره کننده شما متدینین به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی در دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف آن، پس از رویت شرعی هلال ماه شوال، برگزار خواهد شد.

مکان اقامه نماز بعد از نماز صبح روز عید سعید فطر آماده پذیرش نمازگزاران عزیز است و تمامی تمهیدات لازم برای حمل و نقل نمازگزاران از تمامی مساجد و میادین اصلی و ایستگاه‌های مترو مهیا است.

شکوه و عظمت این همای عظیم، برگ زرین و نورانی دیگری در حافظه تاریخ پرافتخار ملت بزرگ ایران اسلامی را رقم خواهد زد. عزتتان مستدام و طاعتتان مقبول درگاه احدیت. 

این اطلاعیه همچنین برنامه مراسم نماز عید فطر به این شرح اعلام شده است:برنامه مراسم نماز عید سعید فطر با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و همخوانی گروه تواشیح و مناجات از ساعت 7 و 10 دقیقه صبح آغاز و نماز و ایراد خطبه‌های نماز عید سعید فطر نیز توسط مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد./917/د102/ص

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.