دعوت جامعه مدرسین برای کمک به مردم مسلمان سومالی

د, 06/07/1390 - 12:01
دعوت جامعه مدرسین برای کمک به مردم مسلمان سومالی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای از همه مردم ایران اسلامی برای کمک به مردم سومالی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای از همه مردم ایران اسلامی برای کمک به مردم سومالی دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ماه مبارک رمضان امسال، مردم عزیز ایران ضمن ادای فریضه روزه، امتحان دیگری را هم به خوبی گذراندند و آن فریاد رسی مردم مسلمان و قحطی‌زده سومالی با تأسی به رهبر بزرگوار بود.

در این ماه سراسر نور شاهد کمک‌های چشمگیر مردم به یکی از کشورهای اسلامی بودیم که مردم آن در اثر گرسنگی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند. آفرین بر دل‌های آگاه و دست‌های با سخاوت مردم عزیزمان، امید است با ادامه این کمک‌ها نیازهای مردم سومالی به کلی برطرف و برگ درخشان و زرین دیگری در پرونده الهی مردم ثبت گردد.

به امید روزی که همه گرسنگان سیر، همه بر‌هنگان پوشیده و همه نیازمندان و مستضعفان جهان بی‌نیاز و عزیز شود. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن شرکت فعال در این امر خداپسندانه همه مردم نوع دوست ایران اسلامی را به ادامه کمک به مردم سومالی دعوت می‌نماید. /901/د102/ص

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.