حمایت بی نظیر ملت و علمای بحرین از رهبران شیعیان این کشور

ش, 06/05/1390 - 07:35
حمایت بی نظیر ملت و علمای بحرین از رهبران شیعیان این کشور

علما و نمازگزاران جمعه شهر دراز بحرین، خشم و انزجار خود را از توهین وزیر دادگستری به رهبران شیعیان اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از خبرگزاری رسا، علما، روحانیون، اندیشمندان، سیاستمدارن و جمع کثیری از قشرهای مختلف مردم بحرین، ظهر امروز با حضور در نماز جمعه مسجد امام صادق (ع) شهر دراز، اعتراض شدید خود را به نامه توهین و تهدیدآمیز وزیر دادگستری بحرین به رهبر شیعیان این کشور اعلام کردند.

جمعیت حاضر در نماز جمعه این هفته شهر دراز که توسط آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین برگزار می شود به حدی بود که خیابان های اطراف مسجد مملو از نمازگزارانی شده بود که از نامه وزیر دادگستری به شیخ عیسی قاسم خشمگین بودند.

حضور جمع کثیری از شیعیان بحرین که از شهرهای مختلف این کشور برای اعلام حمایت و همبستگی با شیخ عیسی قاسم به شهر دراز آمده و پلاکارد و تابلوهایی را در حمایت از رهبران معنوی خود نصب کرده بودند از نکات جالب این نماز جمعه تاریخی به شمار می آید.

حاضران در نماز جمعه در ابتدا و در زمان خطبه شیخ عیسی قاسم شعارهای «لبیک یا فقیه»، «جانمان فدای فقیه»، «لبیک یا اسلام»، «هیهات منا الذله»، «لبیک عیسی قاسم» و «همواره همراه علما هستیم» سردادند.

علامه سید عبدالله الغریفی، خطیب جمعه قفول بحرین که در هفته گذشته به شدت از شیخ عیسی قاسم حمایت کرده بود نیز در این نماز جمعه شرکت کرد.

خبرهای رسیده از بحرین حاکیست تعدادی از سنی های این کشور نیز جهت حمایت با رهبر شیعیان در نماز جمعه امروز شهر دراز حضور یافتند.

گفتنی است وزیر دادگستری بحرین در نامه ای که به آیت الله شیخ عیسی قاسم ارسال کرد سخنان وی در خطبه های نماز جمعه را سراسر فتنه انگیزانه خواند و نسبت به ادامه این سخنان هشدار داد./980/ب902/گ

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.