مسوول بخش حجاب و عفاف نمايشگاه قرآن:

چ, 06/02/1390 - 10:37
مسوول بخش حجاب و عفاف نمايشگاه قرآن:

بخش حجاب و عفاف نمايشگاه قرآن مورد استقبال بانوان قرار گرفت
 مسوول بخش حجاب و عفاف نمايشگاه بين المللي قرآن كريم گفت: حدود 35 غرفه اين بخش، با نمايش و عرضه انواع مختلف حجاب شامل چادر ، روسري ، مقنعه و شال و نيز دوخت هم زمان چادر، به نيازهاي بانوان در زمينه تهيه پوشش مناسب كمك كردند كه بسيار مورد استقبال آنان قرار گرفت.
    بخش حجاب و عفاف نمايشگاه قرآن مورد استقبال بانوان قرار گرفت
فاطمه نوروزي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب افزود: غرفه هاي بخش حجاب و عفاف نمايشگاه با نمايش و عرضه انواع مختلف حجاب، مورد توجه بسياري از بانوان مراجعه كننده به نوزدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم قرار گرفت.
وي غرفه نقاشي كودكان ، عرضه كتاب هاي مرتبط با عفاف و حيا و غرفه خوش حجابي را از ديگر قسمت هاي بخش حجاب و عفاف نمايشگاه عنوان كرد و اظهارداشت : غرفه 'جنگ خوش حجابي' ضمن تقديم گل به بانوان خوش حجاب ، به توليد محتوا در زمنيه فرهنگ عفاف و حجاب مي پردازند و در بخش نگارخانه نيز كه به همت كارگروه مد و لباس ايجاد شده است ، 38 نوع چادر با كاربردهاي مختلف با شناسنامه و مزايا و امكانات آن به نمايش گذاشته شده است.
وي افزود : با اين كه زير زمين نمايشگاه به بخش حجاب و عفاف اختصاص يافته است اما تبليغات خوب در فضاي نمايشگاه و همكاري مناسب همكاران وسرپرست كارگروه مد و لباس وزارت فراهنگ و ارشاد اسلامي موجب شد اين بخش به بهترين نحو معرفي شود.
مسوول غرفه هاي بخش حجاب و عفاف گفت: فروشنده ها را ملزم به عرضه كالا به قيمت خاصي نكرده ايم اما ايجاد جو رقابتي در ميان فروشندگان موجب شده است كه بيشتر لوازم با تخفيف ارائه شود كه اين امر موجب رضايت بازديد كنندگان شده است.
نمايشگاه بين المللي قرآن كريم روز شنبه پنجم شهريورماه پايان مي يابد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.