حضرت آیت‌الله حسینی زنجانی

چ, 06/02/1390 - 10:18
حضرت آیت‌الله حسینی زنجانی

  پیام روز قدس، اعلام آمادگي برای مقابله با دشمنان است
  اعلام پشتيباني از انقلاب اسلامي و بيان آمادگي براي مقابله با دشمن، مهمترين مسأله اي است كه در روز قدس نشان داده مي‌شود و يقيناً تمام علما بر اهميت اين روز متفق الكلمه‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ،حضرت آيت‌الله سيد محمد عزالدين حسيني زنجاني در گفت و گو با خبرنگار سرويس استان هاي مركز خبر حوزه با اشاره به نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز قدس از سوي امام خميني (ره)، اظهار داشتند: راهپيمائي اين روز نشان دهنده آمادگي مردم براي مقابله با دشمنان و صهيونيست‌هایی كه ساخته و پرداخته انگليس و آمريكا هستند، مي باشد.

ايشان با اشاره به " و يَحسُنُ إظهارُ التجلُّدِ للعِدى - و يقبُحُ الا العَجزِ عندَ الأحِبَّةِ "، اظهارداشت: اين بيت شعر بر ايستادگي دربرابر دشمن و خشوع و خضوع در برابر دوستاني مانند پدر و مادر تأكيد دارد.

معظم‌له همچنین با بيان اين كه بايد ميان صهيونيست‌ها و يهودي‌ها تفكيك قائل شد، خاطرنشان كردند: بايد آمادگي خود را براي دفاع از اسلام در ايام مختلف نشان دهيم تا نگذاريم دشمن قدمي وارد مرزهاي ديني و سرزميني مسلمانان شود.

ایشان در ادامه با بيان اين كه بر همه مردم لازم است اين آمادگي را در روز قدس به دشمن نشان دهند، تصريح كردند: حضور در صحنه به معني دفاع از آرمان هاي امام خميني(ره) و دست نكشيدن از انقلاب اسلامي و تأكيد بر استواري در راه انقلاب مي باشد.

حضرت آیت‌الله حسینی زنجانی با تصريح اين مطلب كه اهل علم و بزرگان حوزه جهت برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس تأکید دارند، گفتند: با توجه به فرموده امام راحل، روز قدس بايد ادامه داشته و در مقابل دشمن اظهار خضوع و شكست نكنيم.

معظم‌له با تأكيد بر اين كه يقيناً علما و بزرگان حوزه علميه بر اين امر كه اين انقلاب بايد ادامه يابد،‌ معتقدند، ابراز داشتند: اگر رخنه‌اي براي اين انقلاب پيش آيد، به دين ضرر خواهد رسيد.

معظم‌له در بخش دیگری از سخنان خود با بيان اين كه شك ندارم اگر اين انقلاب توسط امام خميني (ره) به پيروزي نمي‌رسيد، ايران به يكي از مستعمرات آمريكا تبديل مي شد، گفتند: الحمدلله الان اوضاع گذشته در زمان رژيم پهلوي وجود ندارد و برعكس آنچه در آن زمان راجع به دين، حجاب و ... نفي شده بود، امروز مورد حمايت و تأكيد قرار دارد.

ايشان با اشاره به نهضت هاي اخير در كشورهاي اسلامي و محاكمه حسني مبارك، انقلاب اسلامي ايران را عنايت الهي دانسته و خاطرنشان كردند: الگوي انقلاب كشورمان موجب بيداري، جرأت و جسارت در ميان جوامع مختلف شد.

معظم له در ادامه با اشاره به آيه 40 سوره توبه  و تأكيد بر" لاَ تَحْزَنْ إِنَّ اللّهَ مَعَنَا "، يادآورشدند: اگر دشمنان قصد براندازي دين و از بين بردن رنگ اسلامي در كشورمان را داشته باشند، بايد با توجه و اتكا به خداوند، در برابر آنان بايستيم.

حضرت آيت‌الله حسيني زنجاني با اشاره به اين كه در دوران انقلاب و دفاع مقدس، جوانان فعاليت داشتند و با جانفشاني خود موجب پيروزي شدند، ابرازداشتند: جوانان امروز جامعه مي بايست به رويه سابق، خود را از حيله دشمنان حفظ نمايند و در مراسم هايي چون راهپيمائي روز قدس، حضور قاطعي داشته باشند و نشان دهند از انقلاب و آرمان هاي امام راحل حفاظت می‌کنند و با مستكبراني چون صهيونيست ها مخالفند.
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.