جلسه با مدیران فیس بوک و توییتر برای پیشگیری از اعتراض ها در انگلیس

ی, 05/30/1390 - 13:00
جلسه با مدیران فیس بوک و توییتر برای پیشگیری از اعتراض ها در انگلیس

شبکه دولتی انگلیس از برگزاری جلسه ای با حضور وزیر مسکن دولت انگلیس و مدیران شبکه های اجتماعی معروف به منظور همکاری برای برخورد با اعتراض های احتمالی در آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  به نقل از شبکه خبری "BBC"، به دنبال اعتراض های صورت گرفته در انگلیس و استفاده مردم از شبکه های اجتماعی و تلفن های همراه برای اطلاع رسانی و دعوت به مشارکت در اعتراض های خیابانی، شبکه بی بی سی رسانه دولتی انگلیس از تصمیم دولت این کشور برای دیدار با مدیران شبکه های اجتماعی اصلی مانند فیس بوک و توییتر خبر داد.

روز پنچ شنبه 25 آگوست قرار است "ترسا می" وزیر مسکن انگلیس با مدیران شبکه های فیس بوک، توییتر و "آر آی ام" با هدف اینکه در اتفاقات مشابه احتمالی در آینده این شبکه های اجتماعی تبدیل به ابزاری برای تقویت اغتشاشات نشوند دیدار کند.

از میان این سه شبکه تا کنون تنها فیس بوک برای شرکت در این جلسه اعلام آمادگی کرده است.

سخنگوی فیس بوک اعلام کرد: «ما از این دیدار استقبال می کنیم تا به وزیر مسکن انگلیس درباره اقداماتی که در خصوص اینکه فیس بوک در زمانی که انگلیس به چالش کشیده شده بود، فضایی امن و مثبت برای این کشور باشد اتخاذ شده است توضیح دهیم.»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.