مسجد نقش مهمي در مبارزه با جنگ نرم دشمن دارد

ش, 05/29/1390 - 11:14
مسجد نقش مهمي در مبارزه با جنگ نرم دشمن دارد

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: مسجد نقش مهمي در مبارزه با جنگ نرم دشمن دارد و مصداق بارز آن تربيت بسياري از شهيدان والامقام هشت سال دفاع مقدس در مساجد است.
    مسجد نقش مهمي در مبارزه با جنگ نرم دشمن دارد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از خبرگزاری ایرنا، سيد 'محمد حسيني' شامگاه جمعه در ادامه سفر يكروزه خود به شهرستان شازند در ديدار از مسجد قمر بني هاشم (ع) شهرك جانبازان اين شهرستان افزود: مساجد در حفظ و تقويت وحدت مردم و بالندگي ارزشهاي اسلامي و ديني سهم بسزايي دارند.
وي تأكيد كرد: جوانان با حضور در مساجد با آموزه هاي اسلامي و احكام الهي آشنا شده و در مسير زندگي از انحرافات اخلاقي و رفتاري و دسيسه هاي دشمنان مصون مي مانند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: يكي از راهكارهاي مهم پايبندي جوانان به اصول اسلامي و ارزش هاي الهي، حضور اين قشر در مساجد است؛ بنابراين بايد نيازهاي جوانان در مسجد برطرف شود.
حسيني در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به بيداري اسلامي كشورهاي مختلف خاطر نشان ساخت: حركت كشورهاي مختلف در راستاي استقلال و آزادي خواهي و مبارزه با ظلم و ستم با الگوگيري از مبارزات ملت رشيد ايران عزيز اسلامي انجام مي شود.
وي تصريح كرد: صداي عدالت خواهي در كشورهاي جهان به گوش مي رسد و اين ندا كه برگرفته از روح اسلامي است، پايه هاي نظام سلطه را متزلزل كرده و قدرت پوشالي آن به دنيا ثابت شده است.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين ديدار براي تكميل مسجد قمر بني هاشم (ع) شهرك جانبازان شازند به همراه احداث خانه فرهنگي در كنار اين مسجد با اختصاص دو ميليارد ريال موافقت كرد.
اين مسجد در زمين اهدايي فردي خير در 400 متر مربع در حال ساخت است كه تاكنون 10 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.