اصلاني در واكنش به ويژه نامه روزنامه ايران:

چ, 05/26/1390 - 11:17
اصلاني در واكنش به ويژه نامه روزنامه ايران:

نوشته‌هاي چند انسان كم مايه ما را از صحنه‌هاي اصلي غافل نكند
رئيس بسيج جامعه زنان كشور در واكنش به ويژه‌نامه "خاتون " گفت: گفته‌ها و نوشته‌هاي چند انسان كم مايه و كم اطلاع از احكام اسلام نبايد ما را از صحنه‌هاي اصلي غافل كند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از خبرگزاري فارس، مينو اصلاني رئيس بسيج جامعه زنان كشور در واكنش به جنجال مطبوعاتي اخير بر سر رنگ چادر، اظهار داشت: امروز رنگ حجاب زنان امت اسلامي چه سياه باشد چه سفيد، يك رنگ بيشتر نيست و آن رنگ سرخ شهادت است. حضور زنان محجبه بحريني در تظاهرات شهادت طلبانه، نقش آفريني شجاعانه زنان انقلابي يمن با حجاب اسلامي در خيابان‌هاي صنعا و اقامه نماز توسط ميليون‌ها زن مسلمان در قاهره سند زنده اين ادعاست، پر واضح است كه در چنين شرايطي دشمن به دنبال انتقام از زنان مسلمان و انقلابي باشد.

وي هدف اصلي دشمنان از راه اندازي جدال‌هاي رسانه‌اي را انحراف افكار عمومي از تحولات بزرگ جهان در آستانه روزجهاني قدس دانست و گفت: در آستانه روز قدس كه روز آزاديخواهي است، دشمن يك جنگ زرگري را بر سر رنگ چادر به راه انداخته تا افكار عمومي را از توجه به چادرهاي قيام عزتمندانه ملت‌هاي آزادي خواه در ميدان‌هاي قاهره، صنعا، مادريد و لندن منحرف كند كه اين مسئله هوشياري ما را مي‌طلبد.

اصلاني تاكيد كرد: استقامت ملت ايران، حركت بزرگ بيداري اسلامي را به دنبال داشته و امواج اين بيداري مي‌رود تا مردم اروپا و آمريكا را نيز به حركت درآورد. در چنين شرايطي ما مصمم هستيم از لحظه لحظه اين شرايط استثنايي و فرصت تاريخي كه براي پيروزي ملت ها بر مستكبرين فراهم شده نهايت استفاده را داشته باشيم و اجازه نمي‌دهيم به مسائل فرعي دامن زده شود.

رئيس بسيج جامعه زنان كشور با تاكيد بر پرداختن به مسائل اصلي و پرهيز از مشغول شدن به موضوعات حاشيه‌اي، خاطرنشان كرد: گفته‌ها و نوشته‌هاي چند انسان كم مايه و كم اطلاع از احكام اسلام و نا آگاه از نقش تعيين كننده و محوري زنان در پيشبرد نهضت آزادي خواهي بزرگ بشر در قرن حاضر نبايد ما را از صحنه‌هاي اصلي غافل كند.

وي در پايان گفت: اين عده چه آگاهانه و با نيت خدمت گذاري به آمريكا و صهيونيزم وارد چنين بازي براي انحراف افكار عمومي شده باشند و چه نا آگاهانه و به قصد بهره برداري هاي سياسي و انتخاباتي؛ ارزش توجه افكار عمومي را ندارند.
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.