آیت‌الله مقتدایی:

چ, 05/26/1390 - 08:25
آیت‌الله مقتدایی:

  نقصي در بخش حوزوي نمايشگاه قرآن نديدم
  مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تقدیر از حضور حوزویان در نمایشگاه قرآن و دست‌اندرکاران بخش حوزوی، گفت: آثار ارائه‌شده در این بخش کاربردی و متنوع است و من نقصی در بخش حوزوی ندیدم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت‌الله مقتدایی، در حاشيه بازديد از بخش حوزوي نوزدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم در گفت وگو با خبرنگار مركز خبر حوزه، با اشاره به اولين تجربه مركز مديريت حوزه در مديريت و اجراي بخش حوزوي نمايشگاه، اظهارداشت: در بازديدي كه از غرفه هاي مختلف حوزويان در بخش حوزوي نمايشگاه داشتم، نقصي در اين بخش نديدم.

وي افزود: از تلاش مخلصانه همه دست اندركاران بخش حوزوي نمايشگاه قرآن تشكر مي كنم و اين موفقيت بزرگ را از همفكري و تدبير دست‌اندركاران این بخش مي‌دانم.

عضو خبرگان رهبری به نظر من بخش حوزوي نمايشگاه بين المللي قرآن كريم توانسته است به اهدافي كه مد نظر بوده، برسد.

*تنوع غرفه هاي حوزوي چشمگير است

مدير حوزه هاي علميه با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم از غرفه هاي مختلف بخش حوزوي نمايشگاه قرآن، بيان داشت: تنوع در غرفه‌هاي مختلف چشمگير است و همين تنوع منجر به استقبال گرم اقشار مختلف از اين بخش شده است.

وي افزود: بخش حوزوي نمايشگاه قرآن توانسته، هر كسي با هر سليقه، انگيزه و سطح سواد و آگاهي كه به نمايشگاه قرآن می‌آید را جذب آثار و فعاليت هاي خوب و مفيد حوزويان نمايد و به واقع هيچ كسي از فعاليت هاي حوزوي در اين بخش بي بهره نمي ماند.

آيت الله مقتدايي با بيان اين‌كه هر كدام از مراکز حوزوی شركت كننده در نمایشگاه قرآن به نوبه خود فعاليت هاي علمي و پژوهشي بسيار عالي انجام داده است، اظهارداشت: فعاليت هايي كه در غرفه هاي بخش حوزوي به نمايش گذاشته شده، همگي كارهاي فاخر و در سطح عالي هستند.

وي با اشاره به ويژگي هاي فعاليت ها و آثار ارائه شده در بخش حوزوي نمايشگاه قرآن، بيان داشت: كارهاي ارائه شده متنوع، كاربردي و جذاب است، به نوعي كه من نقصي در اين بخش نديدم.

آيت الله مقتدايي ادامه داد: از سال گذشته به دوستان تاكيد كردم كه در نمايشگاه قرآن كريم با كمال قدرت و قوت شركت كنند و دوباره تاكيد مي كنم، همين روند را ادامه دهند و مديريت حوزه هاي علميه نيز در حمايت و تاييد اين برنامه ها كوتاهي نمي كند.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به برنامه هاي آتي مديريت حوزه در تقويت اين گونه برنامه‌ها، بيان داشت: دست اندركاران بخش حوزوی با تجربه‌اي كه در اين نمايشگاه پيدا مي كنند، براي سال هاي آينده برنامه ريزي بهتري داشته باشند.

وي افزود: دست اندركاران اين بخش براي سال هاي آتي بايد تلاش كنند، بخش حوزوي نمايشگاه بهتر و فراگيرتر از امسال برپا شود؛ به گونه اي كه بتواند تحولي در برنامه هاي قرآن سطح كشور ايجاد كند.

*تلاش خالصانه حوزویان در ارائه دستاوردهای قرآنی

مدير حوزه هاي علميه ادامه داد: تلاش عاشقانه و خالصانه حوزويان در ارائه جديدترين دستاوردهاي قرآني حوزه در بخش حوزوی، مهمترين عامل محبوبيت و فراگيري اين بخش در ميان اقشار مختلف مردم است.

وي در پايان با اشاره به دشواري هاي برپايي نمايشگاه در ايام ماه مبارك رمضان، تصريح كرد: ماه مبارك رمضان، ماه بهار قرآن است و اساتيد، فضلا و دست اندركاران حاضر در اين بخش انشاء‌الله از خدمت گذاران به قرآن كريم محسوب مي شوند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.