اقدام نیکوکارانه کارکنان اداره کل امور طلاب حوزه‌های علمیه

ش, 05/22/1390 - 07:26
اقدام نیکوکارانه کارکنان اداره کل امور طلاب حوزه‌های علمیه

   کارکنان اداره کل امور طلاب حوزه‌های علمیه در اقدامی خداپسندانه و نیکوکارانه، در راستای کمک به قحطی‌زدگان سومالی، حقوق یک روز خود را به این امر اختصاص دادند.

مدیر کل امور طلاب حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب با اعلام این خبر، با اشاره به این روایت حضرت رسول اکرم(ص) مبنی بر این که «کسی که ندای استمداد مسلمانی را بشنود و به آن پاسخ ندهد، مسلمان نیست»، اظهار داشت: کارکنان این اداره کل حقوق یک روز خود را برای کمک و یاری رساندن به مردم مسلمان قحطی زده سومالی اختصاص دادند.

حجت‌الاسلام رضوانی نسب، کمک به مردم سومالی را مصداق عملی دعای « اَللّـهُمَّ اَشْبِعْ كُلَّ جائِعٍ » دانسته و بیان داشت: مردم مسلمان سومالی در ماه مبارک رمضان به سر می‌برند و غذایی برای سحری و افطار ندارد؛ از این رو بر همگان لازم است که در حد توان به آنان کمک کنند.

وی با بیان این که کارها و برنامه‌های مراجع عظام، به ویژه مقام معظم رهبری الگویی برای ماست، اظهار داشت: مساعدت رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید و تأکید این بزرگواران بر کمک‌رسانی به مردم سومالی، الگویی برای جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام رضوانی نسب در پایان با ابراز امید‌واری از مشارکت همه مردم ایران در کمک‌رسانی به قحطی زدگا سومالی، یادآور شد: اگر هر ایرانی حدود 20هزار تومان به مردم سومالی کمک کند، مشکل قحطی در این کشور به صورت کامل برطرف می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.