کمک به نیازمند یک وظیفه الهی و انسانی است

چ, 05/19/1390 - 07:51
کمک به نیازمند یک وظیفه الهی و انسانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب در استان البرز جلسه ای با عنوان طرح برکت با همکاری  سازمان بسیج طلاب و روحانیون ، بسیج سازندگی ، مسئولین بسیج اقشار و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان البرز برگزارگردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب در این نشست حجت الاسلام دارابکلایی با بیان اینکه کمک به نیازمند آبرومند یک وظیفه الهی و انسانی است تصریح کرد : طرح برکت با هدف زدودن چهره فقر و محرومیت از جامعه و برای کسب رضایت الهی می باشد.
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان البرز با تاکید بر تهیه دستورالعمل طرح برکت و همچنین مشخص نمودن اهداف این طرح افزودند :با اجرای ان شاءالله دیو فقر از این استان بلکه کل کشور بیرون رفته و دست رحمت الهی بر سر محرومین و نیازمندان جایگزین آن بشود.
در ادامه حجت الاسلام فردوسی نماینده کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به آیه " والذین فی اموالهم حق معلوم للسائل و المحروم "(آیات 24-25 سوره معارج ) در باره این طرح و نحوه حضور و کمک بسیج و چگونگی جذب کمکهای مردمی باتوجه به نفوذ معنوی بسیج در دل آحاد مردم و جامعه توضیح داده و افزودند این یک دعوت است، دعوت به مهربانی ، دعوت به بهشت.
ایشان اظهار داشتند با اجرای این طرح سبد شادی بر سفره محرومان نهاده و از لذت آنان لذت می بریم و با مشارکت مردم تجلی کرامت و سخاوت علوی در درخشش نور امید از چشمان منتظر طفلی فقیر را به نظاره بنشینیم.
درپایان مسئولین بسیج اقشار دیدگاهها و نظرات خود را در باره این طرح ارائه کردند.
خبرنگار بسیج طلاب در استان البرز : ابراهیم نوروزی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.